Вебінар – це онлайн відео презентація, семінар або лекція, проведена через інтернет. Як правило, веб-семінари проводяться в прямому ефірі або в режимі реального часу, але їх також можна записати, перш ніж поділитися з аудиторією. Незалежно від того, чи є вебінар живим, він повинен включати інтерактивний елемент, який дозволяє глядачам брати участь, задавати питання, коментувати або співпрацювати з доповідачами або організаторами.
Яка мета вебінару?
Вебінари надають компаніям можливість проводити цифровий інтерактивний захід для своєї цільової аудиторії і клієнтів, незалежно від їх місця розташування. Вебінари можна використовувати для підвищення конверсії, підвищення впізнаваності бренду, збільшення доходів і визнання себе експертом у своїй галузі.
Головні переваги вебінарів:
За даними InsideSales.com, 73% лідерів маркетингу і продажів говорять, що вебінар є одним з кращих способів отримання якісних лідів. Чому?
- За даними GoToWebinar, середній час перегляду учасників вебінару становить 61 хвилину.
- Вони генерують високоякісні ліди для продажів. Вебінари дають масу інформації про вас, за допомогою якої ви можете залучати клієнтів.
- Це ефективний спосіб охопити відразу кілька учасників вашої цільової аудиторії, які територіально в різних місцях.
- Широкий спектр інструментів для презентації: інструменти малювання, інтерактивні дії, слайди, опитування, чат тощо.
- Вебінари є бюджетними. Для особистого заходу, вам, ймовірно, доведеться взяти в оренду приміщення, замовити їжу і напої, придбати обладнання для презентації та багато іншого. Вебінари є недорогими або навіть безкоштовними.
Незалежно від того, чи є ваш вебінар живим, він завжди повинен бути записаний.
Крім комп’ютера з камерою і мікрофоном, у вас також має бути програмне забезпечення для вебінарів, щоб управляти і записувати, а також оцінювати його успіх.
Вебінари можуть допомогти вам стати лідером і експертом у своїй галузі, допомогти вам підвищити впізнаваність бренду, охопити цільову аудиторію і покупців, а також підвищити конверсію.
Що робити?
1. Мозковий штурм потрібної теми
Перш ніж ви зможете приступити до створення вебінару, вам потрібно добре продумати тему, про яку ви хочете розповісти.
Обрана вами тема повинна відповідати на питання, які зазвичай задає ваша аудиторія, і бажано, щоб вони були дуже конкретними.
В цілому, ваш вебінар повинен забезпечити цінність для вашої аудиторії. Подумайте про свою компанію в цілому і про свої унікальні цінністні пропозиції. За яких тем ви є експертом? На які теми ви можете дати оцінку?
2. Виберіть інструмент вебінару
Існує безліч сервісів для створення вебінару. Наприклад, є ClickMeeting, GoToWebinar і Zoom.
Коли ви досліджуєте інструмент для використання, подумайте про свої цілі. Як ви думаєте, скільки людей візьме участь? Вам потрібен інструмент, який може прийняти більше 1000 відвідувачів? Скільки це коштує? І наскільки легко їм користуватися? Це питання, на які ви повинні звернути увагу, коли вирішуєте, який інструмент вебінару використовувати.
Крім того, переконайтеся чи може він обробляти відеочати і чи має панель питань і відповідей? Правильний інструмент для вас буде залежати від загальних цілей вашого вебінару.
3. Продумайте процес
Наприклад, якщо ви створюєте PowerPoint, вам потрібно створити перелік слайдів. Ці слайди повинні бути візуально привабливими і включати цікаву графіку, таку як зображення або GIF-зображення.
Якщо ви проводите вебінар в стилі обговорення, сплануйте своїх доповідачів, зберіть питання для аудиторії.
4. Виберіть правильний день і час
Згідно практичним дослідженням вівторок з 10 до 11 години ранку за Гринвічем – кращий день для проведення вебінару. Тому, що він відмінно підходить для широкого діапазону часових поясів.
Рекомендація в цілому, в якому б куточку світу ви не знаходилися зосередьтеся на плануванні часу, коли більшість людей не їздять на роботу. Наприклад, рано вранці або після робочого дня, як правило, хороші часи.
5. Продвигайте свій вебінар
Тепер, коли ви виконали бекенд-роботу, прийшов час переконатися, що у вас є люди, які б взяли участь.
Щоб просувати свій вебінар, ви можете створити цільову сторінку, де люди можуть зареєструватися, а потім поширювати і просувати це посилання декількома способами.
Наприклад, ви можете розглянути можливість показу реклами через соціальні мережі та пошукові системи. Крім того, ви можете розміщувати повідомлення в своїх акаунтах, на своєму веб-сайті та відправляти електронні листи своїм передплатникам. Важливо використовувати власну базу передплатників, щоб зацікавити людей.
У міру наближення дня розгляньте можливість відправки листів «Не пропустіть» або «Кількість місць обмежена».
І коли люди зареєструються, нагадайте їм, що зовсім скоро відбудеться ваш вебінар. Ви повинні відправити їм посилання на вебінар приблизно за годину.
6. Підтримуйте зв’язок зі своєю аудиторією
Вебінари, безумовно, є відмінною можливістю для продажів, і ви не хочете, щоб люди покидали ваш вебінар і більше ніколи не згадували про вас. Ось чому ви повинні відправити їм лист з подякою і зібрати відгуки учасників, щоб ви могли планувати кращі вебінари в майбутньому.
Крім того, учасники, як правило, хочуть отримати запис, тому відправте їм посилання на запис згодом. Надішліть також лист зарєестрованим користувачам які хотіли взяти участь, але не змогли.
Ось кілька рекомендацій, які слід враховувати при проведенні вебінару:
- Відповідати на питання під час вебінару; якщо вам потрібен перепочинок під час презентації, ви можете відповідати і задавати питання.
- Дайте користувачам інформацію на початку, що запис онлайн буде пізніше, і де її знайти.
- Включіть у вебінар пропозицію про свої продукти або послуги, але не продавайте їх агресивно.
- Спостерігайте за своїм чатом або попросіть кого-небудь зробити це; раптом учасники вашого заходу кажуть, що вони вас не чують.
Висновок:
Вебінари як інструмент маркетингу – це не тільки ефективний інструмент маркетингу, а й ефективний інструментами продажів. Але тільки в тому випадку, якщо ви і ваша команда з продажу має достатню інформацію, контент і інструменти.