Зараз бізнес як ніколи залежить від потреб покупців, а шлях до серця клієнта можна прокласти тільки через повне задоволення його побажань. Технології не стоять на місці: як швидко вони розвиваються, так само стрімко змінюються і бажання споживачів. Тому компаніям вкрай необхідно бути на чеку всіх змін і швидко на них реагувати.
AR дає вам ще один інструмент, коли мова йде про стимулювання продажів і підвищення цінності вашого бізнесу. Потенційні покупці більш тісно взаємодіють з вашим брендом. Вони не просто дивляться на контент – вони взаємодіють з ним.
Доповнена реальність (AR) – це досвід, який включає інтеграцію цифрової інформації з інформацією з реального середовища користувача. Це відбувається в режимі реального часу, тому цифрові аспекти накладаються на те, що відбувається навколо користувача в цей момент. Цей досвід зазвичай відображається на екрані або моніторі. Це може бути, як планшет або мобільний телефон, так і рекламний щит.
Маркетологи можуть включити AR в свою стратегію просування, щоб поліпшити роботу компанії і зробити її більш відомою. Дослідження The Drum показало, що AR досвід може затримати споживачів на сторінці понад 85 секунд, збільшити рівень взаємодії на 20%, а кліків на покупку на 33%.
Великі компанії, такі як Apple, Facebook, Amazon, Nestlé і Jaguar LandRover, вже давно використовують AR в своїх бізнес-процесах. Як недавно сказав виконавчий директор Apple Тім Кук:
«Додаткова реальність буде так само важлива, як триразове харчування».
Як впровадити AR в маркетинговий план:
1. Дати можливість випробувати, перш ніж купити
Споживачі завжди хотіли випробувати товари до їх покупки. Більш того, про них буде більше позитивних відгуків, тому що покупки ідеально підійшли. Косметика, гардероби, віртуальні тест-драйви автомобілів – дали тільки позитивні результати від прийняття цієї стратегії продажів.
Впроваджуючи AR в ваш бізнес, ви даєте покупцям можливість міряти одяг і «наносити» макіяж, що дозволяє їм моделювати свій образ і те, як вони виглядають в ньому, перш ніж що-небудь купувати. А також подивитися, як вписуються в ваш інтер’єр сотні товарів для будинку без зайвих поїздок в салони.
Такі косметичні компанії як L’Oreal і Sephora вже використовує AR, щоб дозволити своїм покупцям приміряти макіяж на губах, очах, щоках тощо. Ще до того, як вони його куплять. Технологія компанії AR Modiface також показує людям результат догляду за шкірою після декількох місяців використання. А Topshop і Timberland розробили примірочні, щоб надати своїм клієнтам віртуальний досвід у виборі предметів одягу.
2. Нові можливості рекламних матеріалів
Візитки, брошури та інші рекламні матеріали бізнесу можуть вийти на новий рівень, завдяки додаванню віртуального компонента. В цьому випадку потенційні клієнти можуть використовувати свої смартфони для сканування друкованих матеріалів, надаючи їм доступ до кращих функцій вашого продукту. Наприклад, брошуру можна відсканувати і спливе відео, щоб візуально представити інформацію, що міститься в брошурі. Або в візитній картці можна використовувати AR, щоб представити різні варіанти контактів, які дозволять користувачеві зв’язатися одним натисканням, будь то електронна пошта, facebook або телефон.
AMC Theatres, наприклад, додали технологію AR в свій мобільний додаток. Це дозволило користувачам відсканувати постер фільму з їх логотипом, а потім вони отримали інформацію, що відноситься до складу фільму, трейлеру і коли квитки надійдуть у продаж.
3. Віртуальні гастролі
Доповнена реальність пропонує компаніям можливість додавати цифрові компоненти на додаток до своїх фізичних місцеположень і продуктів.
Приклад використання AR в цьому сценарії – американська компанія, яка займається обміном і продажем квитків StubHub. Вони розробили додаток віртуальної реальності, за допомогою якого можна було подивитися 3D модель стадіону, де проходять значущі події. Шанувальники мали можливість подивитися на поле з різних ракурсів, вибравши для себе найоптимальніше місце.
Серед автопрому теж популярно використання штучного інтелекту. Hyundai був першою компанією, яка створила розширену інструкцію для водіїв, а Mercedes просунув цю концепцію на крок вперед. Власники Mercedes можуть легко знайти відповіді на безліч потенційних питань за допомогою функції, яка називається «Запитайте Mercedes».
4. Використовуйте AR для B2B
AR може вдосконалити взаємодію з клієнтами і постачальниками B2B, тим самим покращивши процес продажів. Проблеми, з якими ви часто стикалися раніше – можуть бути зведені до мінімуму. Вам не потрібно буде використовувати листівки, брошури і готувати презентації в PowerPoint, ви можете просто покластися на цифровий пристрій, який забезпечить віртуальний 360-градусний огляд продуктів і, таким чином, виявить кращі його характеристики. Інструменти AR можуть дозволити користувачам неймовірно детально ознайомитися з товарами, що тільки прискорить процес прийняття рішень.
5. AR допоможе створити хайп навколо бренду
Незважаючи на 21 століття багато людей рідко, а то і взагалі ніколи не спостерігали всі принади віртуальної реальності. Це саме те, що допоможе створити хайп навколо бренду таким чином, щоб викликати шум, який не вщухне ще довго. Люди будуть перебувати у вирі емоцій і дискусій, тим самим зміцнюючи вашу позицію.
Pepsi прийняла цю стратегію ще в 2014 році, коли компанія встановила технологію AR на лондонському автобусному вокзалі. Вони створили ілюзію, що там знаходилися НЛО, роботи, тигр та інші об’єкти, що біжать вільно і прямують прямо до користувачів автобусної станції. Цим бренд викликав не просто подив, а справжній шок оточуючих.
Реклама за допомогою доповненої реальності дає маркетологам величезну перевагу, оскільки ця технологія робить її привабливою, інтерактивною і ефективною. Як ви можете бачити, багато компаній вже прийняли цю першокласну технологію, і очікується, що ще більше підуть їх прикладом. Тому що це більше, ніж просто новинка або новий рубіж в іграх. Віртуальна реальність стане однією з рушійних сил інновацій в сфері продажів і маркетингу протягом наступного десятиліття.
А у вашій компанії був подібний досвід?