Підроблені лазерні картриджі для принтерів часто виглядають як оригінальні. Щоб користувачі не могли відрізнити «репліки» від продукції відомих брендів, недобросовісні виробники копіюють розпізнавальні елементи:
- наліпки,
- етикетки,
- логотипи,
- «пломби».
Перевіряти справжність витратних матеріалів з кожним роком стає все складніше. Але відрізнити оригінал від копії реально, якщо дотримуватися інструкції.
Що робити, щоб визначити походження картриджа?
1. Оцініть якість і стан упаковки
Купуючи картридж CANON в магазині, не забудьте розглянути заводську упаковку. Коробки для картриджів виготовляють з міцних матеріалів. Гофрований картон добре тримає форму і не рветься при механічному впливі.
Текстові блоки і зображення на оригінальних упаковках чіткі, контрастні і нанесені без помилок.
2. Знайдіть на упаковці захисну наліпку і уважно розгляньте її
По-перше, перевірте голографічний ефект. У випадку з оригіналом, при нахилі символи повинні рухатися в одну сторону.
По-друге, відскануйте матричний штрихкод. Зробити це можна за допомогою мобільного сканера QR-кодів або ж додатку від виробника.
3. Перевірте технологічний код
На упаковках з картриджами для лазерних пристроїв друку є цифро-буквені коди. Розбіжністю символів на коробці і самому картриджі в більшості випадків свідчить про неоригінальності. Якщо ж цифри і букви збігаються – можна не турбуватися.
4. Зверніть увагу на наявність супутньої документації
У комплект поставки справжніх картриджів входить інструкція з експлуатації. Шахраї часто нехтують виготовленням користувальницьких посібників. Ще один документ – гарантійний талон. У підробок він або відсутній, або не заповнений.
5. Огляньте сам картридж
Всі компоненти його корпуса (в тому числі «чека») повинні бути виготовлені з однорідного, якісного пластику. Колір матеріалу у оригіналів рівний, подряпини, тріщини та інші видимі пошкодження відсутні.
Підроблені витратні блоки часто роблять з неякісної пластмаси. В результаті спостерігається розмитість і неоднорідність кольору.
Виробники з позитивною репутацією рекомендують користувачам повідомляти про підробки на гарячі лінії або через офіційні сайти. Також вони просувають послуги перевірки картриджів на оригінальність у фірмових сервісних центрах. Звернення покупців дозволяють брендам боротися з поширенням контрафактних виробів.