Чому важливо знати, як зробити ефективну рекламну розсилку у Viber? Цим месенджером користуються 97% власників смартфонів, серед яких обов’язково є ваші потенційні покупці. Якщо подивитися, з якими цілями використовується ця програма, картина стає ще привабливішою — тут не лише продуктивно спілкуються, а й вирішують цілу низку щоденних завдань: беруть участь у групах для вирішення побутових проблем, купують та продають різні товари.
Коротко про Viber розсилки та їх важливість для бізнесу
Розсилки Вайбер — чудовий спосіб комунікацій зі своєю цільовою авдиторією під веденні бізнесу. Для привернення уваги покупця та спонукання його до здійснення покупки ви можете візуалізувати та персоналізувати контент, використовувати стікери, додавати посилання та активні кнопки. Рекламне розсилання Viber легко та швидко налаштовується, приваблює своєю ціновою доступністю, відмінно підходить як для великих корпорацій так і для малого бізнесу.
Надходження повідомлень до адресатів 100%, після їх отримання в 50% випадків одержувачі переходять за вказаним посиланням або роблять іншу цільову дію — завдяки зручному формату це дуже просто зробити.
Як зазначає Вікіпедія, загальна світова авдиторія месенджера досягла мільярда — це мешканці 190 країн. Все це є вагомими причинами, щоб скористатися цим способом спілкування зі своєю ЦА.
Визначаємо цільову авдиторію
Природно, адресат повинен бути зацікавлений у інформації, що отримується від вас, інакше всі рекламні розсилки в Viber будуть ним сприйматися як спам. Щоб отримати контакти потенційно лояльної авдиторії, користуються такими легальними способами:
- пропозиція знижкового промокоду, відправлена по СМС;
- прохання вказати номер телефону під час оформлення покупки чи картки лояльності;
- через реєстрацію на сайті.
Ці способи можуть змінюватись або доповнюватись іншими (наприклад, реєстрація на конференцію або вебінар) залежно від виду діяльності компанії. Важливо: у будь-якому разі людина має дати свою згоду на отримання повідомлень.
Формат та зміст розсилки для досягнення максимального ефекту
Ідеальна рекламна розсилка в Вайбер включає наступні елементи:
- Назва компанії — відображається в імені відправника, для чого потрібно зареєструвати альфа-ім’я. Це підтверджує справжність компанії та одночасно сприяє впізнаваності імені.
- Логотип служить для тих же цілей.
- Текстове повідомлення може містити до 1000 символів, що дозволяє дати всю необхідну інформацію.
- Активне посилання на веб-сайт для легкого переходу.
- Привабливий банер — рекламна картинка має відповідати тематиці.
- Заклик до дії.
- Кнопка переходу.
- Контакти — обов’язковий атрибут послання, який найкраще розміщувати в окремому блоці.
Персоналізація
Розсилка реклами у Viber має бути персоналізованою. Це не лише звернення до одержувача на ім’я, а й автоматична реакція на вже вчинені ним дії (купівлі, переходи тощо):
- вітання користувачів, що щойно приєдналися;
- рекомендації щодо використання куплених товарів;
- інформація про статус замовлення;
- персональні знижки;
- рекомендації супутніх товарів після покупки;
- інформація про нові надходження.
Час та частота розсилок
Спілкуючись із потенційним клієнтом, не будьте настирливими — рекламні розсилки до Вайбера повинні приходити не частіше 2-3 разів на тиждень. У багатьох випадках можна робити їх набагато рідше.
Що ж до кращого часу, він залежить від сфери діяльності. Але, якщо узагальнити всі наявні дані, найбільшою результативністю відрізняються меседжі, відправлені в період 10.30 – 11.30 і 14.30 – 15.30. У будь-якому випадку потрібно експериментувати та перевіряти все це на практиці. Іноді інформація краще сприймається вранці або під час обідньої перерви. Можливо, нестандартно обраний таймінг допоможе стати помітним та не загубитися серед конкурентів.
Дизайн та форматування розсилок
Рекламні розсилки Viber повинні бути помітними, читабельними, легко доносити всю потрібну інформацію, спонукати до дії:
- Текст повинен бути розбитий на абзаци, містити пробіли та правильно розставлені розділові знаки. Нова думка — новий абзац навіть за невеликого обсягу символів.
- Найкраще використовувати квадратну картинку до 2 МБ. Підійде формат PNG чи JPEG.
- Якщо ви користуєтесь сервісом, який дозволяє якісно скорочувати посилання, робіть це.
- Для прямих посилань використовуйте лише протокол https.
Call-to-Action
Текст, який містить розсилання реклами через Вайбер, обов’язково має доповнюватись закликом до виконання цільової дії. Читач повинен розуміти, що потрібно робити з отриманою інформацією. Підкажіть йому, як досягти обіцяного результату. Розміщуйте заклик також в активну кнопку та банер.
Моніторинг та аналіз ефективності розсилок
Використовуючи функціональний спеціалізований сервіс, ви можете відстежувати кількість прочитаних повідомлень. Якщо він був доставлений, але залишився непрочитаним, можна відправити додатковий меседж адресату, і таким чином підвищити продажі.
Приклади та лайфхаки щодо створення ефективної Viber-розсилки
Ось як розсилати рекламу у вайбері, щоб отримати максимальний ефект:
- Використовуйте UTM-мітки, що дозволяють відстежити переходи на сайт саме з цієї програми.
- Перше речення має чіпляти, викликати бажання дочитати остаточно, повністю відбиваючи суть і тематику всього послання.
- Якщо концепція підприємства цьому відповідає, використовуйте емодзі, що оживляють текст.
- Зробіть пропозицію, від якої важко відмовитися — порадуйте клієнтів особистими промокодами і розкажіть про акцію, що відбудеться.
Наостанок наведемо кілька прикладів із гарним текстом:
- “Ігоре, вітаємо з Днем народження! Даруємо знижку 5% на будь-яку позицію нашого каталогу. Подарунок чекатиме на вас протягом 5 днів після ДР. Встигніть забрати його!”
- “Катерино, дякую, що обрали наш магазин! Пропонуємо оформити бонусну картку. Кешбек додається. Докладніше за посиланням.”
- “Свіжі продукти з швидкою та безкоштовною доставкою! Замовте їх у нас і ми дамо знижку 5% за перше замовлення! Ваш магазин.”