SMS-розсилка це те, що повинно бути у кожного бізнесу, який продає через інтернет товари або послуги. Чому? Відповідь проста: для створення комунікацій з клієнтами. Це можуть бути повідомлення про акції і знижки, повідомлення по формуванню, відправці або доставці замовлень, платіжні повідомлення тощо. Область застосування SMS практично безмежна, тут важливіше підібрати надійний і недорогий сервіс, як https://mobizon.ua/bulk-sms для забезпечення стабільної роботи бізнесу.
Що таке Mobizon, особливості та переваги сервісу
Mobizon гарантує можливість відправляти повідомлення в будь-яку країну світу на 1000 операторів зв’язку, а також:
- Створювати кампанії розсилок;
- Планувати відправки повідомлень за часом;
- Персоналізувати повідомлення для адресатів і груп одержувачів;
- Імпортувати та експортувати контакти;
- Блокувати деякі номери;
- Інтегрувати сервіс в CRM і інші комплекси автоматизації маркетингу.
Розробники сервісу обіцяють високу швидкість – до 1000 SMS в сек, а також можливість розподіляти навантаження, якісну аналітику і цілодобову техпідтримку. Вартість – в залежності від пакета 0,32 – 0,35 грн за повідомлення.
Далі ми крок за кроком розберемо як створити найпростішу розсилку в Mobizon.
Створюємо розсилку
Щоб почати роботу в Мобізон, не потрібно спеціальних знань. Просту розсилку зможе створити будь-який користувач. Для цього заходимо на сайт сервісу https://mobizon.ua, реєструємося і приступаємо до роботи.
Інтерфейс програми гранично зрозумілий і доброзичливий. На робочій першій сторінці – основні пункти меню. Також ми бачимо, що для проби нам дають 2,22 грн – що зручно для тестування.
Створимо перше повідомлення, для цього перейдемо в «Контактну книгу».
Тут можна:
- імпортувати контакти;
- формувати групи;
- вводити контакти.
Зробимо кілька контактів, для цього тиснемо «Створити контакт».
Заповнюємо картку і натискаємо «Зберегти». Таким чином ми створюємо персоніфіковані карти, якщо у нас є готова база даних – імпортуємо її з файлу csv або excel, для цього можна використовувати кнопку «імпорт» в цій же формі.
Після того як контакти створені, можна приступити до розсилки. Для цього тиснемо кнопку «Меню» і «Надіслати SMS».
Переходимо до створення повідомлення.
Тут все просто – набираємо лист. Важливий момент – в листі повинні бути відомості про відправника, адреса і телефон, інакше повідомлення не пройде модерацію.
У правому вікні вибираємо, кому відправляємо повідомлення, під повідомленням – в додаткових параметрах вказуємо швидкість відправки, час життя повідомлень, підпис відправника і назва розсилки. Далі тиснемо «Подивитися розсилку».
Натискаємо «Відправити», повідомлення йде на модерацію, і далі – адресатам.
У верхньому меню у нас з’явився пункт «Історія повідомлень». Як бачите, тут наша тестова розсилка із зазначенням вартості, датою та іншими даними. Коли модерація закінчиться, повідомлення відправиться адресатам.
Створити розсилку в Мобізон – абсолютно нескладно, тільки це ще не все. Повернемося до меню.
Тут є маса всього корисного:
- історія SMS-кампаній, в якій можна подивитися статистику всіх наших розсилок;
- брендові найменування та підписи;
- стоп-лист, для того щоб обмежити відправку;
- шаблони для спрощення створення повідомлень;
- інструментарій створення СМС-опитувань;
- конструктор посилань – для контролю переходів через розсилку на цільові сторінки сайтів або в групи в соцмережах;
- QR-конструктор;
- API;
- Фінансові пункти аккаунта.
При необхідності користувачі зможуть цілком задіяти функції системи, програма не складна і інтуїтивно зрозуміла. Сервіс здатний забезпечити всі основні вимоги бізнесу до масових SMS-розсилок.
Висновок
Мобізон – не перший і не другий перший SMS – сервіс, з яким ми маємо справу, але ще не доводилося працювати з такою простою і зрозумілою програмою, при тому, що тут є все необхідне! Цей момент, плюс помірна вартість розсилок роблять його вельми привабливою пропозицією серед конкуруючих програм в інтернеті.