Експерти e-commerce відзначають постійне збільшення вартості залучення нового клієнта. Сьогодні багато компаній роблять перші продажі навіть собі у збиток, оскільки хочуть отримати лояльність клієнта й мати зиск на його повторних покупках у перспективі.
Як залучати й втримати покупців, щоб у 2022 році заробляти більше, ми дізналися у диджитал-агентстві – Site2b.ua поділилися 3 порадами.
Чат-боти в месенджерах і соцмережах
Перспективним напрямом фахівці вважають чат-боти. Їх розроблення й упровадження допомагає підвищити ключові показники онлайн-бізнесу: частоту повторних покупок і середній чек.
Як вони працюють:
- у зручному для клієнта месенджері чи соцмережі створюється робот-продавець, що готовий завжди відповісти на будь-яке запитання й проконсультувати;
- чат-бот може мати функціонал повноцінної програми і навіть приймати оплати в чаті;
- клієнти отримують необхідний сервіс, мінімально витрачаючи час.
SEO за правилами пошукових систем
У 2021 році часто писали, що SEO вже неефективне. Та практика свідчить про інше: грамотне просування у пошуковій системі дає відчутні результати. Важливо не порушувати встановлені правила системи, бо вона стала ще розумнішою й легко розпізнає будь-які маніпуляції.
Реклама в інфлюенсерів
Зробити гарні продажі й отримати багато лояльних клієнтів можна через інфлюенсерів. Вони гуртують велику аудиторію за інтересами, яка довіряє своєму лідеру думок.
Комплексне впровадження цих каналів у бізнес допоможе у 2022 році стати першим практично в будь-якій ніші.