Газовий рік триває інакше, ніж календарний: з жовтня 2022-го по вересень 2023-й. Тож без зайвих мук совісті за прогавлені дедлайни звітуємо, як минав буремний 2022-й для управління зовнішніх комунікацій АТ «Львівгаз».
Трохи контексту
Зараз в українців тема паливно-енергетичного сектору запросто конкурує з новинами про зірок різної величини. Вочевидь людей цікавить, як розвиваються події на енергетичному фронті.
Газова залежність Європи від росії почалася ще в минулому столітті, а сьогодні газ — це зброя РФ у війні проти нас. Україна з 2015 року не купує газ у країни-агресора: нам вдалося злізти з російської «газової голки» й налагодити постачання палива реверсом з країн Європи.
Тогорічна ситуація потребувала злагоджених дій від усіх учасників процесу, аби втримати енергетичну незалежність та безпечну роботу мережі.
Нові часи — нові страхи — нові комунікації
У серпні Денис Шмигаль приголомшив українців новиною про зниження температури взимку в оселях. Слідом мери міст почали закликати населення подбати про альтернативні методи опалення. В коментарях під постами точились запеклі баталії. Для мене це був сигнал: люди бояться холоду, їх треба поступово навчати, як зберігати тепло й ресурс.
Під час повномасштабної війни великі бренди здебільшого обирають тактику вичікування. Проте, перебуваючи в центрі загальної уваги, грати в мовчанку неможливо. Так почався етап чутливої комунікації зі споживачами, адже тепло й гаряча їжа, які забезпечує газорозподіл, належать до первинних потреб. Отже, подача від нас мала бути делікатною, щоб не викликати обурення в людей.
Інформери в розділах, що відповідають за хобі, ангажували львів’ян завчасно готуватися до зими.
Для зручності пошуку інформації слугував розділ «Дім» на сайті ZAXID.NET, що акумулював дані про зменшення витрат на газ та утеплення оселі. Розділ креативника порталу вдягнули у затишні сюжети, присвячені родинному теплу. Всі матеріали дублювалися в соціальних мережах та підкріплювалися таргетингом.
Паралельно ми працювали у двох напрямах
Білборди «Дякуємо, що сплачуєте за доставку газу» та аудіопромо в ТРЦ були спрямовані на забезпечення безперебійної роботи мережі, адже саме сфера газорозподілу опікується герметичністю труб, справністю мереж тощо. Своєчасне отримання коштів вкрай важливе для безперебійної роботи системи.
В радіоетерах «Люкс» та «Максимум» ведучі й реклама інформували про важливі підготовчі процедури до зимового сезону.
Загалом медійна кампанія «Львівгаз: створюємо тепло для вас» охопила 6 161 800 осіб. Дані надані компанією «Реклама іміджмент». Підрахунок проводився за допомогою Mark Data, датасет надано компанією «GFK».
Замість висновків
Ділимося власним досвідом, можливо, він стане вам у пригоді.
Мобайлбрендинг забезпечив CTR 3,18 %, а от десктопбрендинг взагалі не виправдав сподівань.
Люди дійсно оминають теми, що їх бентежать, проте радо приділяють увагу темам, що можуть оптимізувати їхній побут.