У березні 2025 року перша локальна мережа одеських супермаркетів «Обжора» відзначила 30-річчя. До ювілею була створена КСВ-ініціатива «Відбудовую Одесу», що має дві ключові цілі: об’єднати одеситів навколо відновлення архітектурної спадщини, пошкодженої війною та підтримати культурну ідентичність міста, показавши, що вона сильніша за будь-які руйнування. Ініціатива вже стартувала — ділимося першими кроками.

КСВ-ініціатива «Відбудовую Одесу»
Задача
Перетворити 30-річчя мережі з формального святкування на потужний комунікаційний проєкт. Наша мета полягала в тому, щоб показати: “Обжора” відзначає ювілей, підтримуючи місто, об’єднуючи людей та закріплюючи авторитет бренду як відповідального гравця.
Рішення
Наше рішення — запросити одеситів разом підтримати відновлення культурної спадщини міста. Ми задумали проєкт як освітній, патріотичний та об’єднавчий. Центральним інструментом стала лінійка мерчу із символами Одеси — не просто як товар, а знак причетності та ідентифікації однодумців. Кошти від продажу спрямовуються на відновлення Одеського археологічного музею, пошкодженого обстрілами. Залежно від зібраної суми, вони підуть на встановлення нових вікон, ремонт фасаду та відбудову даху.
“Купуй одеський мерч — відбудуй культурний метч”
Лінійку мерчу розробили у співпраці з дизайнерами з одеським корінням із Braty Graphic Design Studio — Іваном та Василем Костенками, відомими співпрацею з Одеським кінофестивалем. У дизайнах закладені символи міста: фасад Археологічного музею, маяк, амфори, море та інші деталі, притаманні образу Одеси. Футболки, шопери, чашки та термобутлі стають не просто сувенірами, а символом причетності: кожна покупка перетворюється на внесок у відбудову міста.
Багатоканальна комунікація
Щоб охопити широку аудиторію, ми запустили ініціативу одразу в кількох каналах.
- Інфлюенсери діляться власними відеоісторіями із закликом підтримати ініціативу, розповідаючи про історичні пам’ятки та надаючи проєкту просвітницького виміру;
- Радіо допомагає донести ідею до широкої аудиторії. Щодня звучать ролики зі слоганом «Купуй одеський мерч — відбудуй культурний метч», закликаючи містян долучатися до відновлення Одеси;
- Також ми залучаємо медіа до підтримки ініціативи з відновлення Одеси. У локальних та національних ЗМІ розповідаємо її історію, показуючи, як бізнес може брати на себе відповідальність і діяти для міста.
Далі буде
Ініціатива «Відбудовую Одесу» триває і ми поступово ділитимемося її результатами. Долучитися можна вже зараз за посиланням.









































































