Бути більше аніж виробником чи постачальником — бути партнером, який прагне розвивати кавову сферу в Україні. Із цією метою «Галичина» відділила напрямок HoReCa та створила нову торгову марку «Milk&More», де «Milk» — це вид продукції, яку вони постачають бізнесам, а «More» — небайдужість до своїх клієнтів-партнерів.
Бренд узяв курс на аудиторію барист, бо саме вони спершу впливають на вибір у кав’ярнях, а згодом самостійно ухвалюють рішення, коли стають власниками своєї справи.
Щоб бути на одній хвилі з ЦА, розуміти їхні труднощі та радощі в роботі, а також підтримувати в навчанні та розвитку професійних навичок, бренд активізував свою участь у житті барист — «Milk&More» став регулярним учасником шкіл для барист і кавових фестивалів.
Так, виникла потреба не лише бути помітним, але й органічно вписуватися у світ кавових майстрів — саме такий запит отримала дизайн-команда МОКО.
Ми дослідили аудиторію та з’ясували, що попередній логотип «Milk&More» не відповідав настрою та стилю барист, а отже, був неефективним і непомітним на зовнішніх носіях.
Перше, що впадало в око, — дисбаланс форм. Квадрат з сильними заокругленнями на протилежних краях ніби сперечався з квадратною пачкою, а лінія і текст, у якому було цілих чотири слова, не читалися як одне речення. При такій насиченості він ще й містив три кольори й у результаті виглядав перевантаженим, погано запамʼятовувався і важко адаптувався на різні носії через свою громіздку форму.
І, що важливо, логотип був занадто строгим для барист, бо вони — дещо «зухвалі» творці, які люблять експериментувати в пошуку нових смаків.
Оновити логотип і розширити айдентику «Milk&More» так, щоб потрапити баристам у самі сердечка з першого погляду та щоб стати помітними на фестивалях, серед великого візуального шуму — виклик прийнято!
«Як створити візуальний стиль, що гарантуватиме інтуїтивне розуміння — наш бренд для кав’ярень?»
Відповідь знайшла себе під час щомісячних зйомок для соцмереж «Milk&More» у столичних кав’ярнях, які вже стали партнерами бренду. Під час одного з кадрів бариста дістала печатку та промаркувала логотипом кав’ярні стаканчик.
І ми зрозуміли, що наш логотип нагадуватиме схожий штамп. Бо він не лише добре знайомий баристам, але й маркує стаканчик із напоєм, який приготований на основі нашої продукції.

Milk and More
Щоб уникнути візуального перевантаження логотипа, ми залишили чотири слова. Ми забрали зображення паковання, бо слова «milk» цілком достатньо для передання сенсу. Натомість сконцентрувалися на шрифті, бо текст став основною частиною. Головним кольором став блакитний, що яскраво вирізняється на фоні бежевої та коричневої айдентики інших кавових брендів і водночас асоціюється з молоком.
Змінили й акценти в тексті — вивели на передній план назву «Milk&More», а «HoReCa by Galychyna» помістили дескриптором. Це полегшило сприйняття логотипа. Візуально, він почав нагадувати як штамп кав’ярні, так і стикер, який є елементом сучасної культури і який використовують не тільки в месенджерах, а і як фізичні наліпки в кавʼярнях.
Ще однією особливістю став нахил логотипа, і як продовження цього нахилу хедлайну в айдентиці, під кутом 12,5 °. У цьому проявляється характер усієї айдентики — зухвалість, якою ми демонструємо нашій ЦА, що ми з ними на одній хвилі.

Milk and More
Органічним продовженням айдентики став пак тематичних ілюстрацій, виконаних також як поєднання концепції штампа й стикерів. У наборі зображення предметів, пов’язаних з приготуванням кави, які можна сміливо доповнювати іншими ілюстраціями на будь-яку необхідну тему.
Таку графіку легко адаптувати під будь-які носії: футболки, стакани, промостійки, паперові матеріали — всюди вона буде виглядати виграшно.

Milk and More
Розробивши айдентику, важливим було нарешті побачити її в дії. Вперше випала така нагода на Kyiv Coffee Festival, де «Milk&More» мав власний великий корнер. За словами відвідувачів події, він був найяскравішим і найбільше привертав уваги серед інших представлених зон.
Далі нова айдентика з’явилася на сайті, а також у соцмережах, створивши єдиний впізнаваний стиль бренду.
«Зміни в айдентиці позитивно відобразилися на нашому продукті та його представленості як у соцмережах, так і на різних заходах і майстер-класах. Бренд став сучаснішим і стильнішим. Гармонічно дібрана кольорова гама, шрифти добре поєднуються з будь-яким продуктом бренду й підкреслюють його, та він легко адаптується для будь-яких носіїв» — Альона Тущенко, маркетинг-менеджерка каналу HoReCa компанії «Галичина».
Команда, що працювала над реалізацією ідеї:
- Партнер МОКО Digital – Гліб Проненко
- Партнерка МОКО Digital – Тетяна Мокренко
- CSD – Тетяна Мальшакова
- Креативна директорка – Ольга Лівік
- Арт-директорка – Олександра Раскосова
- Стратег – Микита Деулін
- Менеджерка проєкту – Світлана Браїловська
- Дизайнерка – Катерина Яшта
- Копірайтерка – Анастасія Доброва