Кінець року — це час розпродажів і акційних пропозицій від бізнесів. Команда Rakuten Viber дізналась, як насправді українцям зручно взаємодіяти з компаніями: як часто готові отримувати повідомлення про акції і через які канали зручно спілкуватися. 34% опитаних хочуть знати про знижки. Найпопулярнішим каналом комунікації є месенджери — їх обрали 45% опитаних.
Результати опитування показали, що 34% цікавляться знижками: з них 16% респондентів зазначили, що такі пропозиції корисно отримувати щотижня. Водночас 18% ніколи не хочуть отримувати інформацію про акції.
Відповіді на питання “З якою частотою вам дійсно корисно отримувати інформацію про акції від бізнесу?” розподілилися наступним чином:
- Байдуже — 48%;
- З періодичністю в “ніколи” — 18%;
- Щотижня — 16%;
- Тільки до свят — 7%;
- Щомісяця — 5%;
- Кілька разів на рік — 3%;
- Виключно до мого Дня народження — 3%.
Команда Rakuten Viber також дізналась, де українцям зручно спілкуватися з бізнесами. 45% респондентів взаємодіють з компаніями в месенджерах, ще 28% — на сайтах магазинів або маркетплейсів. На питання “Де саме ви найчастіше спілкуєтеся з бізнесами?” відповіді розподілилися таким чином:
- Месенджери — 45%;
- Сайти магазинів або маркетплейсів — 28%;
- Телефонні дзвінки — 16%;
- SMS — 7%;
- Електронна пошта — 4%.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>35 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.
Rakuten Viber — один з найбільш надійних і популярних додатків у світі. Ми створюємо безпечне середовище, в якому люди підтримують значимі стосунки, радіють цінним моментам зі своїми родинами та друзями, керують справами та приділяють час своїм захопленням, все це в єдиному застосунку. Як суперапп ми надаємо нашим користувачам послуги, що покривають усі аспекти повсякденних потреб.
В Україні Rakuten Viber встановлений на 98% смартфонів. Rakuten Viber є частиною японської Rakuten Group, Inc., світового технологічного лідера у сфері фінтех, електронної комерції, цифрового контенту та комунікаційних послуг.