Компанії народжуються з мрією потрапити до списку Fortune 500. Кожний бізнес обирає свою стратегію розвитку: слухати інтуїцію чи копіювати чужий досвід, спиратися на тренди чи зазирати у майбутнє, стати лідером локального ринку чи завоювати іноземну аудиторію.
Яким би шляхом не вирішили рухатись, міжнародні галузеві заходи — чудова можливість побудувати нетворкінг, заручитися підтримкою нових партнерів та знайти клієнтів. Гарне тому підтвердження Web Summit у Лісабоні — найбільша європейська технологічна конференція, що об’єднала стартапи, великі бренди, інвесторів та компанії, які бачать свій розвиток у впровадженні інновацій.
Кому варто відвідувати Web Summit та інші технологічні конференції
- Власникам стартапів на різних стадіях розвитку.
- Початківцям, які лише планують створення стартапу та шукають ідеї для натхнення.
- Бізнесам, що надають послуги в IT-сегменті.
- Компаніям, які планують вихід на міжнародний ринок.
- Підприємцям, як бажають впровадити технологічну складову у свій бізнес, але не знають з чого почати.
Як підготуватися до міжнародної конференції, щоб отримати максимальну користь
Заздалегідь потурбуйтеся про вхідні квитки та оренду житла на час заходу
Ідеально, якщо вдасться знайти готель чи квартиру неподалік місця проведення конференції, щоб не витрачати час на дорогу, а сконцентруватися на програмі.
Вивчить розклад заходів та сплануйте особисту програму
Чому це так важливо?
Цьогорічний вебсаміт об’єднав під своїм дахом 2 630 стартапів і компаній зі 100 країн світу, 1 120 інвесторів та понад 1 000 спікерів, серед яких топменеджмент Binance, Apple, Airbnb, The Sandbox, Shell, Meta Platforms, Amazon та інших.
Найбільше представлені такі напрямки:
- технології та штучний інтелект;
- web 3.0 і метавсесвіт;
- блокчейн і криптовалюта;
- маркетинг;
- освітні проєкти.
Побувати на усіх стендах та послухати усі виступи неможливо. Тому передусім треба визначитися із задачами та сподіваннями від конференції. А потім спланувати контакти та відвідування окремих заходів. Так встигнете охопити найцікавіше серед обраних тематик і не будете метатися між стендами та майданчиками з відчуттям, що всюди запізнюєтесь.
Продумайте стратегію нетворкінгу
Великі міжнародні заходи — шанс завести корисні знайомства, обмінятися досвідом, домовитися про колаборації та спільні проєкти, знайти клієнтів чи партнерів для розвитку бізнесу.
Пам’ятайте: на те, щоб зацікавити співрозмовника, матимете лише кілька хвилин. Тому пропрацюйте пітч та проєкти, які бажаєте обговорити. Чіткий план та розуміння задач допоможуть не розгубитися і зробити комунікацію ефективною.
Створіть мерч
Це можуть бути приємні або корисні дрібниці з назвою проєкту та контактами, які нагадуватимуть співрозмовникам про комунікацію з вами.
Для Web Summit я замовила брендований світшот з QR кодом на рукаві, який веде на особисту сторінку в LinkedIn. Це виявилося вдалою та зручною ідеєю. Подібні інструменти допомагають налагодити лідогенерацію через соцмережі й провести холодні продажі у теплі.
Підготуйте електронні візитки та презентаційні матеріали
За умови раціонального планування цілком можливо провести з потенціальними партнерами чи цільовою аудиторією до 30 зустрічей щодня. Будьте готові швидко надати додаткові матеріали — презентацію, технічний опис, комерційну пропозицію, прайс та інше. Тримайте всі документи в телефоні, щоб одразу надіслати через месенджер чи електронну пошту.
Приділіть увагу неформальному спілкуванню
На міжнародних галузевих конференціях проводиться багато заходів поза офіційної програми — вечірки, виступи артистів, неформальне спілкування на стендах чи в тематичних локаціях. Це чудовий шанс ближче познайомитися та швидко стати «своїм» за келихом вина.
На Web Summit 2022 такими можливостями стали ексклюзивний концерт Арміна Ван Бюрена й Девіда Гетта, та український стенд.
Цього року він привернув особливу увагу відвідувачів. За оцінками організаторів з майже 80 тис. гостей конференції близько 7 тис. були українці. Додайте ще іноземців, які підходили до локації, щоб поспілкуватися, підтримати та побажати перемоги. Уявляєте ажіотаж, який тут відбувався?
Відвідувачі пили каву, фотографувалися, обговорювали проблеми та плани, дізнавалися про проєкти United24, грали в ігри та отримували подарунки. Уся українська IT-спільнота, представники криптоіндустрії, підприємці та засновники стартапів — де ще можна зустріти таку концентрацію корисних знайомств та перспективних контактів?
Фінальний штрих — вечірка Ukrainian After-Party. Вона хоч і не вмістила усіх охочих, проте стала ще одним приводом побачитися, обговорити результати й враження від конференції та відчути себе частиною потужної української спільноти.
Висновок
На технологічних міжнародних конференціях можна доторкнутися до світу сучасних технологій, проаналізувати бізнес-екосистему та зрозуміти своє місце в ній. Вивчити представлені стенди, познайомитися з конкурентами та їхніми проєктами, знайти перспективні ідеї та отримати низку інсайтів. Але не забувайте про головну задачу підприємця на подібних заходах — міжнародний нетворкінг та пошук партнерів і клієнтів для розвитку бізнесу. Тому раджу вже зараз запланувати відвідування Web Summit 2023, щоб не проґавити усіх можливостей.