Торгові центри повинні забезпечувати комфортні умови для роздрібних продавців, які орендують свої приміщення, а також для відвідувачів, які їх відвідують. Однак, з огляду на складне планування більшості торгових центрів і постійний потік відвідувачів, які вони приймають щодня, це непросте завдання.
Важко відслідковувати безліч людей, які гуляють по громадських місцях, і ще важче управляти їх покупками. Для менеджерів торгових центрів першорядне значення має надання кожному відвідувачу зручності шопінгу.
Ось чому високоточні датчики підрахунку людей в торгових центрах, магазинах і бутіках полегшують відслідковування клієнтів і покращують їх взаємодію з торговельними центрами.
Навіщо це потрібно?
У нинішніх умовах підрахунок людей життєво важливий для захисту безпеки і забезпечення соціального дистанціювання. Вимірюючи заповнюваність, за допомогою датчиків підрахунку відвідувачів, і обмежуючи кількість вхідних людей, оператори торгових центрів можуть забезпечити безпечне середовище.
Як місця призначення, торгові центри повинні створювати середовище, яке подобається покупцям і в яких вони хочуть перебувати, а також залучати роздрібних торговців до оренди приміщень.
За допомогою технології підрахунку відвідувачів в торговому центрі менеджери торгових центрів можуть виміряти, скільки людей присутні в комплексі в будь-який момент часу. Вони можуть визначити найбільш завантажені періоди кожного дня і найбільш завантажені дні тижня, динаміку і години пік.
Крім того, знаючи кількість відвідувачів і зони з високою/низькою відвідуваністю, можна встановити реалістичну орендну плату для роздрібних продавців.
Рішення для підрахунку відвідувачів допоможе вам спланувати графіки роботи персоналу і служби безпеки у відповідності до тенденцій відвідувань. Лічильники відвідувачів також можна використовувати для розуміння рухів покупців і визначення хворобливих ділянок, таких як переповнені або перевантажені пішохідні доріжки, що підвищує задоволеність відвідувачів. Підрахувати людей по зонам і поверхах торгового центру, визначити, скільки відвідувачів знаходиться в певних частинах будівлі в режимі реального часу, а також перевірити історію відвідувань за 5-хвилинні проміжки часу або за кожну секунду, якщо використовується експорт необроблених даних.
Торгові центри також можуть використовувати дані про відвідуваність для вимірювання ефективності маркетингових кампаній і порівняння з минулими показниками. При здачі площ в оренду новим рітейлерам дані про відвідуваність показують, наскільки активний торговий центр і скільки відвідувачів можуть залучити окремі магазини. Дані дають точний портер відвідувача, гендер, розмір одягу.
Розумні будівлі можуть регулювати освітлення, опалення, вентиляцію відповідно до тенденцій відвідування приміщень, щоб знизити витрати на електроенергію.
Чим комфортніше люди відчувають себе у вашому торговому центрі, тим вище шанси, що вони повернуться. Якщо дані про трафік показують низьку активність, ви можете реалізувати маркетингові стратегії, щоб залучити більше відвідувачів. Технологія підрахунку відвідувачів дозволяє вимірювати ефективність цих стратегій і оптимізувати їх. В кінцевому підсумку, лічильники відвідувачів можуть допомогти відвідувачам поліпшити торгівельне середовище і виділити ваш торговий центр серед конкурентів.
Переваги і рентабельність інвестицій в дані системи:
- Підвищує якість обслуговування клієнтів;
- Допомагає встановити реалістичні орендні ставки для орендарів;
- Забезпечує ефективність вашого маркетингу;
- Поліпшує розклад вашого персоналу;
Аналітика даних відвідувачів
Використовуючи аналітику даних системи Rstat адміністратори зможуть бачити візуальну аналітику даних і графіки кількості відвідувачів з плином часу, такі як кількість відвідувачів у порівнянні з попереднім місяцем, а також кількість нових і повторних відвідувачів. Аналітика даних оновлюється в режимі реального часу, і адміністратори можуть контролювати аналітику для кожної будівлі або для всіх своїх місць розташування. Можна шукати і фільтрувати різні дати і звіти, а також відповідно завантажувати візуальні графіки.
Рішення Rstat – це повноцінний, комплексний маркетингово-аналітичний інструмент, який надає вам звіт про кількість відвідувачів вашого торгового центру, магазину або бутіка. Система дозволяє оцінити поточний стан справ, побачити динаміку розвитку щодо минулого періоду і спрогнозувати подальшу зміну показників. Вона зручна, проста і наочна у використанні. Вся інформація показується у вигляді простих аналітичних таблиць, діаграм і схем. В єдиному рішенні тут сходяться дані, отримані з різних джерел – з сенсорів підрахунку відвідувачів, від ОФД орендарів, з WiFi-модулів, завантажуються дані про погоду, курси валют, події, збагачуються додатковими відомостями про терміни і умови проведення рекламних акцій.
Технологія портрет відвідувача
Одна з технологій системи відстеження – технологія портрета відвідувача. Ця технологія розділяє відвідувачів торгового центру на різні демографічні групи. Він повідомляє вам про переважаючий віковий діапазон ваших відвідувачів, а також їх стать, одяг, кількість і час відвідування при переміщенні по вашому простору. Також співвідношення нових і тих, що повернулися. Наприклад, якщо аналітика інструменту показує, що 65% ваших відвідувачів – жінки, які носять певну одежу, це впливає на ваші маркетингові.
При пошуку нових мешканців ви можете віддати пріоритет здачі приміщення в оренду роздрібним торговцям, які обслуговують вашу переважну групу. Представляючи їм свою аналітику відвідувача, ви показуєте їм, що ваш торговий центр отримує постійний потік їх цільового ринку. Дані також можуть бути представлені магазинах-резидентам, щоб підкреслити доступні їм можливості продажів, якщо вони заповнять свої полки продуктами, які залучають видатні демографічні групи.