Керівник Google Україна в 2007-2023 Дмитро Шоломко приєднався до стратегічного борду маркетингового агентства Netpeak. Час цієї співпраці став періодом прискореної AI-трансформації та зростання бізнес-зрілості компанії. Досвід Шоломка, набутий у Google, є критично важливим для Netpeak, який сьогодні позиціонує себе як системний технологічний маркетинговий партнер, що використовує штучний інтелект для оптимізації процесів та надання клієнтам відчутної конкурентної переваги на ринку.

Як Дмитро Шоломко прискорює АІ-трансформацію маркетингового агентства Netpeak
Борд як індикатор зрілості: інтеграція глобального tech-бачення
Агентство Netpeak у 2023 році перейшло на модель управління компанією через борд. На початку до складу входили лише внутрішні партнери агентства. Залучення Шоломка демонструє курс Netpeak на технологічне лідерство, використовуючи його експертизу для інтеграції принципів, за якими працюють світові технологічні гіганти.
Запросити людину, яка 16 років керувала Google в Україні, — це стратегічне рішення, що підкреслює нашу бізнес-зрілість. Дмитро забезпечив нам технологічне бачення, що дозволяє виходити за рамки класичного агентського мислення. Це не просто консультації, а пряме перенесення глобальної tech-культури у Netpeak, що дає нашим клієнтам потужну перевагу,
— коментує Дмитро Скляр, CEO групи маркетингових агентств Netpeak.
Лазерний фокус: AI-трансформація та стратегічна диверсифікація
Дмитро Шоломко, у складі борду, сфокусувався на системній технологічній трансформації та продуктовій диверсифікації, використовуючи свою кореневу експертизу з Google.
Я вражений, як швидко Netpeak готовий впроваджувати зміни, спираючись на високу технологічність. Моя роль — забезпечити, щоб AI-трансформація стала не просто трендом, а фундаментом бізнес-моделі. Це дозволяє компанії бути не просто агентством, а лідером технологічного маркетингу,
— зазначає Дмитро Шоломко.
AI-Трансформація: Від системності до конкурентної переваги
Шоломко запровадив принципи, де Штучний Інтелект інтегрується як системний інструмент для оптимізації, а не як ad-hoc рішення.
Внутрішні інвестиції та імплементація AI в операційну діяльність Netpeak
Агентство інвестує у розвиток внутрішніх AI-рішень та створило спеціальний напрям на чолі з імплементаційним лідом, де вже є чіткі плани робіт на місяці для впровадження ШІ в операційну діяльність та бізнес-процеси.
- Готові проєкти: Вже впроваджено такі рішення, як Netpeak Aura (AI-комунікаційний монітор для проактивного керування клієнтським досвідом), а також інструменти для прискорення обробки інформації та аналізу роботи внутрішніх команд.
- Стратегічний розвиток: Netpeak інвестує в розробку окремого AI-напряму та наразі шукає СЕО в агентство, яке буде надавати ШІ-послуги клієнтам як окремий продукт.
Поглиблення технологічних партнерств: ексклюзивний доступ
Netpeak інвестує в отримання технологічних сервісних сертифікацій від міжнародних систем. Технологічне бачення, принесене Шоломком, розглядає партнерські статуси (YouTube Masters, Google Cloud Partner, Meta Media Certified Agency, Google Marketing Platform, Amazon SPN та Amazon DSP) як критично важливий актив. Це гарантує агентству та його клієнтам прямий доступ до бета-функцій, технологій та пріоритетної комунікації з глобальними платформами, що є ключовою перевагою на сучасному ринку.
Дмитро Шоломко — унікальна людина, яка змогла з нуля побудувати український Google і не втратити в бюрократії корпоративних гігантів свою гіковість. Дмитро поєднує любов до технологій, досвід роботи у великому бізнесі навколо інструментів диджитал-маркетингу і підприємництві (мало хто знає, але Дмитро має власну броварню). Тож для нас було простим рішення запропонувати місце зовнішнього бордмембера саме йому. Внесок Дмитра є ключовим для нашого переходу та закріплення статусу технологічного лідера на ринку,
— підсумовує Артем Бородатюк, засновник FRACTAL.
Довідка:
Дмитро Шоломко має понад 25 років досвіду у сфері технологій та digital-маркетингу. З 2007 по 2023 рік очолював Google Україна, де відповідав за розвиток цифрової екосистеми, партнерства з бізнесом і впровадження інноваційних рішень. Нещодавно приєднався до борду маркетингового агентства Netpeak. Його стратегічне бачення та досвід у масштабуванні бізнесів допомагають Netpeak посилювати експертизу у впровадженні нових digital-рішень та технологічній зрілості.










































































