Останнім часом більшість матеріалів на різних медіаресурсах присвячені так званому “карантинному креативу”: всі великі компанії намагаються ситуативно нагадати про себе і таким чином утриматися на плаву.
Ми ж хочемо поговорити про благодійність. Різним фондах і раніше було нелегко, а під час кризи – взагалі стало складно. Багато з них намагаються хоч якось зібрати гроші, забувши при цьому про будь-який креатив. Але, як показує практика, люди охочіше роблять пожертвування, коли благодійна кампанія їх розважає.
Креативна благодійність
Фонд дитячої лікарні в Британській Колумбії (Канада) щорічно влаштовує Jeans Day. В цей день всі жителі надягають джинсовий одяг, купують спеціальні значки і таким чином беруть участь в добродійності.
We're excited to have @BCLions Jason Arakgi & his family as Jeans Day ambassadors. Join them by buying a button & #JeanUp on May 4! pic.twitter.com/CRAtUOF2Yo
— BCCH Foundation (@BCCHF) March 11, 2017
Переломним моментом благодійності можна сміливо назвати #IceBucketChallenge. Влітку 2014 року обливання холодною водою стало супертрендом, який допоміг благодійному фонду ALS Association зібрати близько 100 мільйонів доларів. Після цього кейса багато фондів почали по-іншому комунікувати з аудиторією і стали більше її розважати.
Благодійний «Кешбек»
Також для всього світу нормальною практикою давно стало давати за благодійність щось натомість. Візьмемо, наприклад, Four Pound Burger Challenge – щорічний конкурс з поїдання величезних бургерів. Він проводиться з метою зібрати гроші для благодійної організації MENCAP, яка займається навчанням людей з порушенням інтелектуального розвитку. Купив бургер, з’їв його, взяв участь в змаганні і, плюс до всього, комусь допоміг. Ідеально!
А компанія Apple ось вже 13 років жертвує гроші, виручені від продажу лінійки Product Red, на боротьбу з ВІЛ і СНІД. До речі, в цьому році, отримані кошти будуть передаватися до Фонду солідарності для допомоги в боротьбі з COVID-19.
У разі, коли потрібно зібрати велику суму, на допомогу приходять знаменитості. Іноді будь-яка активність із зіркою може дорого коштувати. Наприклад, одного разу вечеря з Робертом де Ніро обійшлася учаснику аукціону в 38,5 тисяч доларів. Отримана сума була направлена в Центр правосуддя і прав людини імені Роберта Кеннеді.
Nebo і благодійність
У списку потенційних клієнтів ще до початку пандемії у нас довгий час був фонд Happy Paw. Ми любимо тварин і любимо їм допомагати, а пандемія лише посприяла в реалізації проекту “Гуру карантину”.
Ми зрозуміли, що тварини подовгу сиділи на самоізоляції ще до того, як це стало мейнстрімом. А значить, вони вже стали в цій справі справжніми експертами, і у них є чому повчитися. Ця думка стала відправною точкою нашої кампанії.
Менш ніж за місяць ми зробили з підопічних Happy Paw справжніх гуру в різних напрямках, і вони почали вчити людей кожен своїй справі. Хтось став гуру спорту і проводив тренування з зірками в Zoom, хтось – гуру кіно і дивився фільм «Фокстер & Макс» на платформі Twitch.
Гуру смачненького з фуд-блогерами провели live-готування унікальних рецептів каш. На знак подяки за рецепт будь-який бажаючий міг пригостити обідом тварин з Happy Paw.
Гуру іноземних мов допомагали освоїти ідіоми про кішок і собак, а гуру книг читали в лайв Facebook.
Ми вважаємо, що в цей непростий час найголовніше – підбадьорювати людей, розважати їх. А якщо при цьому ще й зачіпати тему благодійності, то в карму креативників падатимуть два плюсики одночасно. Так що, вносіть свою лепту в благодійність, і все у нас з вами буде добре. Пока!