Що може змусити людину змінити свої звички? Реальна цінність та вигода. Проте навіть вони не завжди очевидні цільовій аудиторії, тож маркетологи мають не лише закцентувати на перевазі в комунікації, але й привернути увагу. Так діяли Rockets Growth R&D і ще до офіційного запуску кампанії, креативи вже рознеслись по телеграм каналах.
Чому присвячена кампаннія?
Bolt об’єднався одразу з трьома компаніями такими, як Visa, А-банк та UKRSIBBANK аби створити “Bolt-картку” — банківську картку, що дає -20% на доставку та поїздки з Bolt. Але навіть вигода не завжди є достатньою мотивацією: багато людей не хочуть додавати ще одну картку до свого гаманця через зайві клопоти. Розберись, завантаж додаток, оформи карту, закинь кошти – це здається морокою. Тож аби переключити увагу клієнта зі складності на цінність, приєднались креативники з Rockets та розробили рекламну кампанію, що проведе його через усі етапи customer journey: обізнаність, вибір і дію.
“Картка, заради якої варто заморочитися”
Головна ідея креативної кампанії – показати, що зробити кілька додаткових рухів для отримання реальної вигоди не так складно, як здається. Оформити картку Bolt – це «напрягтися» лише раз, а економити – постійно.
У ситілайтах, банерах та диджитальних матеріалах команда Rockets Growth R&D зробила ставку на нестандартну подачу та гумор. Тексти розташовані у несподіваних місцях: у кутах, боком, догори дригом, щоб привернути увагу.
Відеокампейн та диджитал-просування
У рекламному ролику меседж буде донесено ще більш метафоричним, абсурдним та майже нереальним шляхом. Becaaause про круті бенефіти хочеться говорити цікаво.
Переглянути цей допис в Instagram
“Сила цієї кампанії – у зрозумілих, буквально «розжованих» прикладах. Бо якщо здається, що відкрити ще одну картку, навіть із крутими знижками на сервіси Bolt, – дикий влом, то камон! Це набагато простіше, ніж тягти на гору величезну шафу з козлом! ” — коментує креативний директор Rockets Сергій посилаючись на задум рекламного ролика.
Кампанія широко охоплює аудиторію: реклама out of home, банери в застосунках партнерів, активність в SMM, direct email, месенджери, а також Bolt-брендування (наприклад, підголовники в таксі) — новина про фічу з Bolt-карткою гарантовано «дожене» цільову всюди.
Чи змусить кампанія постійних користувачів сервісів Bolt переглянути свою звичку, обрати вигоду та зекономити? За кілька місяців про результати обіцяють розповісти.