Креативна агенція Brain Tank представила концепцію реорганізації Національного музею «Чорнобиль», яка має на меті перетворити його на сучасний та інтерактивний простір, цікавий для молоді.

Brain Tank зробив реорганізацію для Національного музею «Чорнобиль»
«Музеї часто сприймаються як місця, де зберігаються старі речі, але ми вважаємо, що вони можуть бути цікавими та актуальними для сучасного покоління», — говорить Андрій Франчук, Brain Tank CoFounder & Creative Group Head. «Ми розробили концепцію, яка дозволить відвідувачам пережити трагедію Чорнобиля через призму різних історій та досвідів».
Шість поглядів на одну трагедію
Концепція Brain Tank передбачає створення шести інтерактивних сценаріїв, кожен із яких розповідає про Чорнобильську катастрофу з погляду різних людей: від ліквідаторів до місцевих жителів. Команда агенції провела ґрунтовне дослідження, щоб створити максимально автентичний та емоційний досвід для відвідувачів.
Інтерактивний досвід нового рівня
Завдяки використанню сучасних технологій, таких як VR та AR, відвідувачі зможуть відчути себе частиною історії. Вони зможуть відвідати Прип’ять, дослідити наслідки аварії та відчути атмосферу покинутого міста.
Що чекає на музей?
На жаль, Національний музей «Чорнобиль» вирішив обрати інший шлях розвитку. Проте, Brain Tank сподівається, що їхня концепція стане поштовхом для створення сучасного та цікавого музею, який збереже пам’ять про трагедію Чорнобиля для майбутніх поколінь.