26 липня відбувся AI Upgrade Day — онлайн-подія від GoIT про практичне застосування штучного інтелекту в роботі, творчості та щоденному житті.

AI Upgrade Day
Учасники отримали інструменти, які допомагають скоротити час на виконання типових завдань, підвищити особисту продуктивність, оптимізувати бізнес-процеси та перетворити ШІ на джерело додаткового заробітку або розвитку side-проєктів.
- 7000 учасників — фрилансерів, SMM-ників, маркетологів, підприємців, IT-фахівців.
- Понад 10 000 переглядів YouTube-трансляції.
Програма AI Upgrade Day охопила ключові напрямки: створення контенту, автоматизацію, аналітику, роботу з кодом та розвиток у сфері ІТ. Спікери з Netflix, DRESSX, Київстар і GoIT поділилися власними кейсами й підходами, які можна впроваджувати вже сьогодні — незалежно від масштабу проєкту чи рівня технічної підготовки.
ШІ — не про заміну людей, а про масштабування можливостей
Під час дискусійної панелі спікери від оборонної сфери до fashion-tech і телекомунікацій показали, як штучний інтелект інтегрується у внутрішні процеси, клієнтський сервіс, виробництво та навіть польові операції.
- Дарʼя Шаповалова, співзасновниця DRESSX, поділилася кейсами автоматизації маркетингу й відеопродакшену: компанія створює до 300 відео на місяць без розширення команди, завдяки ШІ.
- Іван Мельничук, офіцер Держприкордонслужби України, розповів про автономні дрони з AI-наведенням, системи для аналітики та «оцифрування» паперових процесів.
- Анна Зайцева експертка з впровадження Big Data та AI-рішень для бізнесу, Київстар поділилась досвідом впровадження генеративного ШІ у внутрішні процеси, клієнтський сервіс та аналіз даних.
- Іван Лапа, інженер Netflix розповів про те, як ШІ прискорює тестування гіпотез, створення MVP і архітектуру цифрових продуктів.
Штучний інтелект — це нова реальність, яка вже формує нову економіку контенту
На AI Upgrade Day Марія Гриценко, AI-крієйторка показала, як штучний інтелект змінює підхід до створення візуалу, роликів і цілих комунікаційних кампаній: «AI-контент-мейкер — це не про хайп. Це про свободу створювати, просувати і заробляти. І ця професія формується прямо зараз».
Такі інструменти як Midjourney, Ideogram, Krea, Kling, VO3 вже дають змогу створювати вірусний контент, рекламні креативи чи повноцінні відео з персонажами та сюжетами.
ШІ-агенти як новий робочий інструмент
Ми переоцінюємо можливості нових технологій у короткостроковій перспективі і недооцінюємо їх у довгостроковій,
— акцентував Олексій Мінаков, AI-консультант і викладач, ексмайстер Code Global.
У своєму виступі він не лише окреслив роль агентів ШІ в трансформації робочих процесів, а й наживо продемонстрував інструменти, які вже працюють тут і зараз: ChatGPT Agent, Genspark, Manus. Йдеться про практичні кейси, де ШІ-агенти аналізують резюме, створюють презентації за посиланням на відео, генерують контент-плани на основі профілів у LinkedIn, проводять дзвінки, готують чернетки відповідей на імейли та оптимізують календар зустрічей.
Програмування + ШІ: нова формула для розробників
Володимир Мельник, Director of Engineering в GoIT показав, як змінюється логіка створення цифрових продуктів. За його словами, програмування сьогодні — це вже не лише про написання коду, а про вміння керувати штучним інтелектом, який цей код генерує: «Фактично, зʼявився новий підхід: програмування + штучний інтелект. Рутинні задачі делегуємо ШІ, складні — залишаються за людиною».
Цей зсув у ролі розробника — не про заміну, а про апгрейд. І, як підкреслив спікер, вибір інструменту сьогодні — це про те, що дає реальний результат у конкретній задачі.
У межах події GoIT вперше представила власну лінійку AI-продуктів — інструментів, що допомагають автоматизувати задачі, створювати контент і прокачувати карʼєру у понад 90% актуальних професій. До неї увійшли: AI Content Maker, AI Marketing Specialist, AI No-Сoder та Prompt Engineer.









































































