Четвертий рік поспіль Headway Inc входить до переліку найвпливовіших компаній у світі, що змінюють майбутнє цифрового навчання за версією Global Silicon Valley.

Global Silicon Valley
Рейтинг, який щорічно формує інвестиційна платформа Global Silicon Valley (GSV), відзначає компанії, що трансформують підходи до навчання та розвитку навичок майбутнього. До цьогорічного переліку традиційно увійшли 150 публічних та приватних бізнесів, які демонструють стабільне зростання, мають глобальну присутність і активно впроваджують інновації, зокрема у сфері штучного інтелекту.
Цьогоріч Headway Inc потрапляє до списку вже вчетверте поспіль, підтверджуючи свій статус одного з найвпливовіших гравців світового EdTech-ринку. Продукти компанії допомагають понад 160 мільйонам користувачів у всьому світі розвивати навички та вчитися у зручному, персоналізованому форматі.
Бути серед провідних світових EdTech-компаній — це підтвердження того, що наші продукти дійсно змінюють, як люди навчаються у всьому світі. Це результат роботи нашої команди й доказ важливості нашої місії — допомагати людям зростати,
— коментує Антон Павловський, CEO та засновник Headway Inc.
Аналітики GSV оцінили понад 3 000 компаній у всьому світі, використовуючи власну методологію, що враховує масштаб і динаміку доходів, охоплення користувачів, географічну присутність та прибутковість. У підсумку до рейтингу увійшли компанії з найвищими показниками зростання та впливу, які разом генерують понад 50 мільярдів доларів річного доходу і охоплюють понад 3 мільярди користувачів.
Серед компаній із українським корінням, крім Headway Inc до переліку також увійшли ШІ-асистент для написання текстів Grammarly та онлайн-платформа для вивчення мов Preply.
Лише 15% компаній зі списку GSV 150 створюють продукти для освіти дорослих і навчання впродовж життя, серед них і Headway Inc. Більшість представлені у сферах дитячої освіти (53%), корпоративного навчання (43%) та вищої освіти (37%). Найбільша частка компаній базується у Північній Америці: на США припадає 60%, а на Канаду — 4%. Ще 14% компаній походять з Європи, 9% — з Індії і 6% — з Китаю.









































































