Попри війну, українським роботодавцям важливо заявляти про себе на ринку праці. Саме яскрава та ефективна комунікація дає можливість залучати більше талановитих кандидатів, які так потрібні для розвитку, підтримки чи відновлення бізнесу.
За даними Glassdoor, 69% пошукачів віддають перевагу роботодавцю, який активно керує власним брендом: розповідає про умови роботи, корпоративну культуру й цінності, відкрито комунікує в соцмережах, адекватно реагує на критику та відгуки.
Саме на побудові та розвитку бренду роботодавця спеціалізуватиметься Loud&Proud Agency, що запускає свою роботу в Україні.
Які послуги надаватиме агенція?
Мета Loud&Proud — допомагати компаніям голосно і гордо розповідати про свої переваги та закохувати у свій бренд талановитих кандидатів.
З якими запитами компанії можуть звернутися до агенції:
- розробка ефективних стратегії для розвитку бренду роботодавця, дослідження ринку, формування концепції ціннісної пропозиції роботодавця (EVP);
- створення унікальних контент-продуктів про компанії та для компаній;
- організація заходів для співробітників та потенційних кандидатів — від формування концепції до реалізації.
«Кожен бізнес сьогодні веде боротьбу одразу на двох ринках — за клієнтів і за таланти, і конкуренція на другому навіть вища. У Нappy Monday ми щодня спілкуємося з кандидатами та розуміємо їхні потреби. Це розуміння ми поєднали з найкращими світовими практиками розвитку бренду роботодавця і ще з 2018 року реалізуємо відповідні клієнтські проєкти. А сьогодні запускаємо окрему спеціалізовану агенцію з розвитку бренду роботодавця, і готові запропонувати наш досвід та експертизу для впровадження ефективних, унікальних і сміливих рішень для кожного клієнта.»
Анна Мазур, засновниця агенції Loud&Proud
Які фахівці входять до команди агенції?
Засновниця агенції Loud&Proud Анна Мазур — сертифікований Employer Brand Professional, вже понад 8 років вона керує соціальними та бізнес-проєктами.
Для агенції Анна зібрала команду досвідчених й амбітних спеціалістів, серед яких:
Людмила Колб — контент-експертка з 15-річним досвідом:
Артем Ільчук — спеціаліст зі створення відеоконтенту, директор маркетингової агенції Govisual та співзасновник EdEra:
Алла Вавілова — комунікаційниця з 9+ років досвіду роботи у маркетингу та комунікаціях:
Ольга Загородна та Катерина Жученя — проєктні менеджерки, які мають за плечима досвід запуску та ведення проєктів різного рівня та спрямування:
З якими компаніями вже працювала агенція?
До офіційного запуску агенції Анна Мазур з командою кар’єрного порталу Happy Monday вже співпрацювали з міжнародними IT-компаніями GlobalLogic, Beetroot, SimCorp, агрохолдингом МХП, фармацевтичною корпорацією «Фармак», юридичною компанією Arzinger, торгово-промисловою групою Fozzy Group та іншими.
Агенція вже має у своєму активі понад 50 успішних кейсів з розробки стратегії бренду роботодавця, створення освітніх продуктів, організації та проведення заходів різних форматів, програм стажувань, а також медійних спецпроєктів, досліджень, комунікаційних кампаній тощо.
Більше про агенцію Loud&Proud та її кейси: https://bit.ly/3B4eBBI