З’явилася думка, що Google не цікавить ринок смартфонів. Про це розмірковує Богдан Петрован, колумніст видання AndroidAuthirity. Він вважає, що про це говорить небажання компанії виходити на великі ринки, де він міг би закріпитися в свою користь.
Як аргумент журналіст наводить дані про те, яку частку ринку смартфонів завоював Google Pixel в США з минулого року – всього 0,7% проти 29% у Samsung і 45% – у Apple. Це, звичайно, не провал для смартфона і першого року його продажів, але мова йде про Google – корпорації з тисячами співробітників, які могли б знайти спосіб, як відвоювати свою частку ринку більшу, ніж 1%.
Проблема криється і в інших речах:
- Висока ціна – це явно не так, як варто вести свою політику ціноутворення, адже з нею важко завойовувати нові ринки. Вона явно не відповідає місії Google привнести «чистий» Android в маси.
- Постійний дефіцит – корпорація не дуже стежить за тим, скільки потрібно створити смартфонів, щоб повністю забезпечити на них попит. Іноді доводиться чекати доставки 2-3 тижні, а цього хочеться не всім.
- Відсутність інновацій – крім того, що у Pixel прекрасна якість фото- і відеозйомки в цілому, цього не зовсім достатньо, щоб бути конкурентноспроможними перед іншими компаніями. У всьому іншому смартфон Pixel 2 XL був застарілим ще в день виходу, якщо порівняти його з технікою конкурентів.