Цьогоріч святкові витрати у світі сягнуть $240,8 мільярда, причому покупки з мобільних пристроїв забезпечать понад 50% онлайн-продажів. У США 38% споживачів шукатимуть подарунки через соціальні мережі, а покоління Z планує збільшити витрати на 59%. Водночас в Україні в пріоритеті обдумані покупки, а більшість витрат плануються заздалегідь.
Агенція digital-маркетингу Inweb зібрала аналітику та тренди, які допоможуть бізнесу орієнтуватися у святковому періоді (1 листопада — 31 грудня) та адаптувати глобальні підходи до українських реалій.
Ключові факти та тренди
На грудень припаде 43,7% всіх витрат, інші 56,3% припали — на листопад. Частка доходів від покупок з мобільних пристроїв у світі досягне рекордних 53,2% від онлайн-покупок і становитиме 128 мільярдів доларів.
У середньому у світі, ті, хто планує скоротити свої витрати, очікують витратити $776, що на 10% менше, ніж минулого року. Таких споживачів зараз близько 29%. Водночас 26% покупців, навпаки, готові збільшити свої витрати, піднявши середній чек до $3 076, що на 33% більше, ніж у 2023 році.
Серед українців минулого року середні витратити складали близько 2,5 тис. грн на покупки в період свят. Це більше, ніж до повномасштабного вторгнення, коли 57% українців планували витратити 1000 грн.
Найпопулярніші категорії покупок у різдвяний сезон
Основні категорії подарунків за популярністю:
- Одяг, аксесуари та взуття — 60%.
- Подарункові картки — 58%.
- Іграшки, товари для дітей та малюків — 43%.
- Електроніка — 41%.
- Книги, відеоігри та інші медіа — 41%.
- Ювелірні вироби — 32%.
- Товари для краси — 32%.
- Їжа — 25%.
Найменш популярні категорії подарунки у святковий сезон
Серед найменш поширених категорій подарунків у різдвяний сезон для всіх поколінь:
- Товари для тварин — 23%.
- Товари для дому і саду — 16%.
- Товари для здоровʼя — 15%.
- Спортивні товари — 14%.
- Автомобільні товари — 7%.
Детальніше ознайомитися з трендами у святковий сезон 2024 та порадами бізнесу як залучити покупців в цей період — повне дослідження Inweb.