Одне з найбільших поколінь в історії ось-ось перейде в роки розквіту. Міленіали готові змінити економіку, їх унікальний досвід змінить способи покупки і продажу, змушуючи компанії задуматися про те, як вони ведуть бізнес, на десятиліття вперед.
Володіючи правильними знаннями, ви можете налаштувати свої маркетингові стратегії так, щоб привернути увагу всіх чотирьох поколінь споживачів (Бебі-бумери, покоління X, Y, Z).
Характеристики кожного покоління:
Бебі-бумери (1946-1964):
«Бумери» – це люди, що народилися між 1946 і 1964 роками. Вони пережили кілька поворотних моментів в історії, які допомогли сформувати їх думки і цінності. Цьому поколінню довелося адаптуватися до нових технологій, і з цієї причини вони вважаються цифровими іммігрантами. Вони на власні очі були свідками появи Інтернету, факсів, еволюції персональних комп’ютерів і перших громіздких мобільних телефонів 80-х і 90-х років.
Маркетингові звички:
Станом на 2021 рік вік бебі-бумерів варіюється від 57 до 75 років. У них є деякі відмінні риси, коли справа доходить до споживчої поведінки:
- Вважають за краще купувати товари в магазині, а не в Інтернеті;
- Надають великого значення якості взаємодії з брендами і їх співробітниками як в магазині, так і в Інтернеті;
- Цінують надійні рекомендації та відгуки при ухваленні рішення про покупку.
Більшість з цих характеристик можна пов’язати з високими очікуваннями бебі-бумерів щодо обслуговування клієнтів.
Покоління X (1965-1980): або молодь 80-х, вважається мостом між бумерами і міленіалами
Хоча людей, що народилися в цю епоху, не можна вважати цифровими аборигенами, оскільки технології в ті роки були обмежені, вони дуже легко адаптувалися до появи Інтернету і подальшого технологічного розвитку. Покоління Х займаються дітьми, платять по кредитах, за навчання і багато працюють. Вони також знаходяться в мережі – більше 80% представників цього покоління перебувають в Facebook. Але насправді вони краще реагують на електронний маркетинг в порівнянні з соціальними кампаніями. Вони використовують Facebook в основному для досліджень і рекомендацій зі своєї мережі, перш ніж здійснити остаточну покупку в магазині.
Маркетингові звички та уподобання:
Є 2 типи покоління Х. Є люди, які народилися раніше і дотримуються характеристик бебі-бумерів і є ті, хто народилися пізніше. Остання група тісніше пов’язана з міленіалами.
Маркетологи повинні вести себе більш нейтрально, якщо вони хочуть привернути увагу цього покоління. Ці люди шукають захисту і безпеки, тому будьте чесними і відвертими. Покоління Х цінує якісну тактику відеомаркетингу. Facebook – це платформа соціальних мереж номер один для цього покоління. Отримання правдивого, автентичного контенту є найбільш важливим, коли мова йде про покоління Х.
Покоління X буде найкраще реагувати на ваш маркетинг, коли ви будете використовувати такі стратегії:
- Використовуйте позитивні відгуки, щоб заробити лояльність.
- Ваш рекламний бюджет повинен бути спрямований у бік Facebook, щоб захопити і покоління X. Переконайтеся, що всі бізнес-сторінки Facebook деталізовані і прозорі, не залишаючи можливості для передбачуваних прихованих цілей і цінностей.
- Покоління X легко може відчути себе забутим в маркетингових кампаніях через менший розмір в порівнянні з іншими поколіннями. Переконайтеся, що ваші маркетингові повідомлення «адаптовані до їх цілей, уподобань та місця в житті», щоб вони знаходили відгук у цього покоління.
Міленіали (або покоління Y)
Міленіали – це ті, хто народився в період з 1980 по 1995 рік. Вони були першим поколінням, які мають доступ до соціальних мереж і прийняли їх в якості основної форми спілкування.
Міленіали описуються як оптимістичні, схильні до співпраці піонери цифрових технологій, у яких, на відміну від попередніх поколінь, немає проблем з тим, щоб публічно виставляти своє особисте і професійне життя на загальний огляд через соціальні мережі.
Facebook як і раніше є найпопулярнішою платформою серед міленіалів, але Instagram займає друге місце, оскільки більшість міленіалів використовують кілька соціальних мереж по кілька разів на день.
На це покоління сильно впливає те, що вони бачать в своїх улюблених соціальних мережах. 72% повідомили про покупку модних і косметичних товарів на основі повідомлень в Instagram, а 84% заявили, що на них вплинуло зробити покупку на основі призначеного для користувача контенту (UGC).
У той час як міленіали довіряють своїм колегам і знаменитостям, вони набагато менше довіряють великим брендам і традиційній рекламі. Вони схильні вірити в те, що говорять їхні однолітки, і звертаються до соціальних мереж в пошуках підтвердження.
Маркетинг для міленіалів – це взаємодія з ними на їх рівні. Вони вважають за краще контент тих, хто знаходиться в їх мережі, і розглядають соціальні мережі як основну форму спілкування і натхнення.
Незважаючи на величезні щорічні витрати, мілленіали ще не повністю розкрили свій купівельний потенціал. Це відкриває світ перспектив на майбутнє для маркетологів.
Залучайте міленіалів на сторону вашого бренду за допомогою наступних маркетингових підходів:
- Будьте щирими і виконуйте взяті на себе зобов’язання. Візьміть участь у вирішенні реальних проблем сучасності і щиро підтримуйте свій бренд. Стійкі методи ведення бізнесу, а також різноманітність і інклюзивність – все це перемагає.
- Вихідний маркетинг не працює з поколінням Y. Вони жадають привабливого контенту і шукають причини довіряти брендам через огляди і репутацію перед покупкою.
- Не використовуйте хитрощі. Міленіали, як правило, добре розбираються в маркетингу, тому не чекайте, що вони заплутаються за допомогою маркетингових прийомів.
Покоління Z
Покоління Z – це молоді люди, народжені після 1995 року, які в значній мірі вважаються майбутнім світової економіки. До 2021 року це покоління стане найбільшою групою споживачів у всьому світі, і вони ніколи не знали світу без соціальних мереж.
Соціальні мережі – їх основна форма ЗМІ і розваг. Це покоління з більшою ймовірністю звернеться до YouTube зі свого мобільного пристрою, ніж з телевізора. Вони дійсно прив’язані до своїх мобільних пристроїв і соціальних мереж: 44% перевіряють свої профілі в соціальних мережах хоча б раз на годину.
Вони зробили висновки з минулих поколінь і більш обережні, коли мова йде про публікації та конфіденційності. На відміну від міленіалів, які люблять публікувати повідомлення, покоління Z віддає перевагу прямому і обмеженному за часом обміну в соціальних мережах, наприклад, історії з Instagram.
На додаток до цього прямого соціального обміну, вони також є завзятими споживачами контенту: 95% дивляться YouTube, а 50% опитаних заявили, що не могли б жити без нього, в порівнянні з іншими соціальними мережами. Це дійсно покоління YouTube.
При маркетингу для цього покоління важливо пам’ятати, що більша частина контенту, який вони споживають, йде через YouTube, Instagram, Tik Tok бо їм подобаються візуальні ефекти. З їх середньою тривалістю уваги 8 секунд, бренди повинні швидко привертати увагу цього покоління.
Проявіть творчий підхід з соціальним контентом, щоб зацікавити наймолодше покоління споживачів:
- Будьте активні в усіх соціальних мережах. Вкрай важливо, щоб ваш бренд залишався активним на якомога більшій кількості соціальних платформ, щоб максимально збільшити охоплення і охоплення за допомогою покоління Z. Підтримуйте інтерактивність контенту, заохочуючи їх взаємодію з вашим брендом.
- Робіть це коротко і красиво. Зробіть взаємодію з вашим брендом забавною, але не виснажливою. Короткі відеоролики і високоякісні фотографії, що підкреслюють ваш бренд або продукти, є основними причинами, за якими TikTok і Instagram домоглися успіху з Gen Z.
Висновок:
Ви не можете продавати товари різним поколінням, якщо не знаєте, яка демографія становить кожну групу, а також їхні потреби, смаки, звички. Важливо приймати рішення на основі даних, які дадуть вам чітке уявлення про поведінкові тенденції для кожного покоління. Всі 4 покоління дають маркетологам інструмент для аналізу змін у поглядах з плином часу.