Кожен день я отримую запити про розміщення платної реклами в каналі (@artemborodatiuk), але, як ви могли помітити, її там немає.
Вести канал – це досить об’ємна за часом праця. Упевнений, що зростання передплатників мотивує не тільки мене, тому я хочу підтримати хлопців, які ведуть класні канали. Зустрічайте відразу чотири персональних телеграм-канали, три з яких ведуть нетпіковці.
1. Канал про корпоративну культуру і бізнес
@corcul – телеграм-канал мого партнера і засновника LMS-платформи AcademyOcean.com (academyocean.com) Володимира Поло. Вова добре вміє помічати деталі і знаходити цікаве в бізнесі і корпоративній культурі, тому сам із задоволенням читаю канал. Наприклад, почитайте, звідки у Стіва Джобса взялися 100 однакових водолазок.
Ще Вові можна написати, якщо вам в компанії потрібно побудувати корпоративний університет, як зробили на основі його платформи такі компанії, як AJAX, Ракета, Work, ЦУМ і купа бізнесів з Європи і США.
2. Канал з ідеями стартапів, які ми не встигаємо робити 🙂
@onemanstartups – канал мого партнера Радомира Новковича, засновника відразу декількох компаній в Netpeak Group. В інтерв’ю Big Money я говорив, що хочу придумати вакцину від підприємництва для нього і ось він вирішив замість того, щоб всі свої ідеї реалізовувати, – писати про них. Наприклад, там є пост про те, як ми півроку тому практично запустили новий SaaS, але вчасно зупинилися.
З Радомиром недавно вийшло інтерв’ю в IT-шоу «Точка G» – обов’язково подивіться, якщо вас цікавить бізнес на мобільних додатках (спойлер – ми не розробляємо додатки на замовлення, ми робимо свої продукти).
Беріть і просто робіть ті проекти, які ми не встигаємо пиляти. Але не забувайте спочатку валідувати гіпотези так, як я розписав в цьому ставшому популярним мануалі.
3. Канал про SEO
@inseo_inweb – канал Владислава Наумова, Head of SEO в агентстві Inweb. Влад пише про новини та різні нюанси оптимізації сайтів, наприклад як масово видаляти url-адреси через GSC за допомогою простого розширення, а не ручником. Публікації більше для спеців, але є і пости про те, як уряд Австралії намагається зобов’язати платити Facebook і Google за розміщення посилань на ЗМІ.
До речі, не всі розуміють, чому в одній групі компаній у нас відразу два агентства. По суті Netpeak Agency і Inweb – це конкуренти. Але ми навчилися знаходити від цього більше профіту, ніж проблем, незважаючи на очевидний конфлікт інтересів. Як ми це робимо? Розповім, коли ми купимо третє агентство :). Ми зараз в його пошуку, ось навіть спеціальна сторінка, яку ми зробили для того, щоб кандидати могли послати заявку.
4. Канал про продакт-менеджмент
Мій приятель Володимир Меркушев раніше працював в Kolesa, Avito і Яндексі, а зараз працює продактом в OLX Motors. У своєму каналі «Продукторий» Вова розповідає про лайфхаки в продуктовому менеджменті, робить анонси подій та репортажі з офісів IT-компаній.
Ми з ним познайомилися в Казахстані, а тепер він переїхав до Європи і написав про свій досвід пошуку роботи там – цікаве чтиво. Але вам нікуди переїжджати не треба 🙂 – у нас є 59 вакансій, і ми навчилися працювати повністю віддалено, так що ласкаво просимо в Netpeak Group.
– – –
Знаю, що мене читають багато авторів телеграм-каналів. Ще знаю, що праця над каналом – це непросто. Вільно діліться в коментарях інфою про свої канали. Завжди радий знайти щось нове і впевнений, що нас тут таких багато.
Читайте: Telegram рейтинг. ТОП корисних українських телеграм-каналів