Forward Media — медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних сервісів.
Бренд Aznauri, який спеціалізується на виготовленні коньяку, бренді, тихих, фруктових та ігристих вин, співпрацює з агентством вже не перший рік. Як саме розвивались відносини між компаніями — розповіла Ольга Оширова, маркетинг-директор Aznauri.
Чому ви обрали саме Forward Media для співпраці?
З Forward Media ми працюємо вже досить давно. За цей час ми реалізували багато проектів, тож на сьогоднішній день розуміємо один одного з півслова.
Як б ви оцінили досвід співпраці з Forward Media?
Агенція має компетентних спеціалістів, кожного у своєму напрямку. Вони клієнтоорієнтовані, завжди детально підходять до кожного процесу та задачі, завжди обґрунтовують свою пропозицію, підкріплюючі аналітикою з ринку та експертною оцінкою агентства.
Чи є аспекти роботи агенції Forward Media, які вас найбільше позитивно вразили?
Важливим фактором хочемо відмітити, що вони дійсно чують клієнта і готові покращувати сервіс. Команда завжди готова допомогти по будь-якому питанню, якщо це в їх можливостях. Вони ніколи не лишать все на самоплив та слідкують за кожним процесом.
Чи допомогла агенція досягти ваших цілей?
Так! Ми постійно вимірюємо маркетингові та брендові показники та помічаємо, як вони стрімко зростають. Звичайно, це комплекс різних дій які ми, як компанія, застосовуємо разом з нашим партнером у тому числі. Разом ми досягаємо встановленних як медіа KPIs так і бізнесових.
Як би ви оцінили здатність Forward Media до адаптації до змін і реагування на непередбачувані ситуації?
Відверто кажучи, під час співпраці з Forward Media у нас не було жодних непередбачуваних ситуацій. Але варто відзначити, що агенція завжди розвивається та йде в ногу з часом, пропонуючи нові сервіси та медіамікси, що є важливим аспектом.
Які досягнення або успіхи ви вважаєте найбільш важливими, отримані завдяки спільній роботі з агенцією?
Найбільше досягнення — це збільшення впізнаваності та зростання нашого бренду. Разом з агенцією та людьми, яким пощастило бути до цього причетними, ми є свідками цього явища, чому безумовно раді.
Які інструменти були використані для досягнення цілей і який з вашої думки був найефективнішим?
Forward Media входить до групи Havas Village, що дозволяє пропонувати широкий сервіс. Під час співпраці ми завжди використовуємо комплекс інструментів. Як і в маркетингу, так і в медіа може дати результат не один інструмент, а з розумом підібраний мікс інструментів. Для бренду Aznauri ми використовуємо як традиційні медіа, такі як ТБ, радіо, PR так і нові – діджитал, соціальні мережі та цифрове ТБ. Ми завжди експериментуємо та відслідковуємо результат, на основі якого коригуємо мікс.
Чи були речі, яких вам не вистачає при співпраці з Forward Media?
Ми завжди відкриті і постійно обговорюємо кожну ситуацію, даючи зворотній зв’язок. Ми розвиваємо їх, а вони нас. Це завжди динамічний та перманентний процес. І навіть враховуючи що ми, як клієнт, постійно хочемо більшу ефективність за менший бюджет — Forward Media завжди намагається шукати баланс!
Чи рекомендуєте ви Forward Media своїм знайомим/друзям/колегам?
Так, ми рекомендуємо Forward Media, адже це надійний партнер, перевірений роками.