До Дня закоханих Uklon представив нову рекламну кампанію, у межах якої Відділ любові Uklon реагує на відгуки клієнтів. Відтак, співробітники Відділу любові читають валентинки, у яких замість звичних привітань користувачі лишають звернення щодо роботи сервісу.
Для створення серії відеороликів у компанії розглянули звернення користувачів. Зокрема, один із відеороликів, присвячений користувачці Вікусі, яка висловила незадоволення станом автомобіля. Відділ любові швидко та ефективно вирішив її звернення та подякував за конструктивну критику, яка допомагає вдосконалити сервіс. Таким чином, у креативній кампанії Uklon показує, що уважно слухає і чує користувачів, і робить усе, щоб стати кращим і зручнішим сервісом для них.
«З нашим сервісом взаємодіє багатомільйонна аудиторія користувачів, щодня райдери і драйвери роблять величезну кількість поїздок, а це означає, що без непорозумінь і складнощів не обходиться. Ми прагнемо створювати максимально безшовний і приємний досвід для нашої спільноти. Коли складнощі виникають, фокус нашої команди сконцентрований на тому, щоб завжди бути на звʼязку, чути відгуки, швидко виправлятися і враховувати вивчене в майбутньому. Саме про це наша нова комунікаційна кампанія. Ми вдячні за всі фідбеки, які отримуємо, і дивимося на них, як на інвестицію наших користувачів у нас, бо саме завдяки відгуками ми робимо наш сервіс краще. Тому від всієї команди Uklon, і від Відділу Любові зокрема, дякуємо, що рухаєте наш світ!», – коментує Вікторія Ковальова, Head of Product and Brand Marketing.
Окрім того, у застосунку Uklon користувачі можуть побачити тематичну графіку. Відтак, надихнувшись романтичним фільмом «Реальне кохання», маскот Uklon – Пін – виражає свою любов до пасажирів через картки. Таким чином, натиснувши на головному екрані застосунку на руку з серцем, користувач може дізнатися за що його так люблять в Uklon.
Під час оцінки поїздок користувачам пропонують замість зірочок залишити сердечка водіям. Ті водії, що отримають рекордну кількість сердечок, отримають подарунки від компанії за “вкрадені” серця пасажирів.
* Серія відеороликів реалізована у співпраці з креативною агенцією IAMIDEA.