Компанія For Every Home для інтернет-провайдера O2 від Serviceplan фокусується на новій пропозиції провайдера для фіксованої мережі Internet@Home, яка дозволяє надавати інтернет-послуги, що відповідають різним потребам клієнтів.
Відеоролик кампанії відображає оригінальне бачення словосполучення «For every home» і демонструє вигаданий багатоквартирний будинок, ніби зібраний нашвидкуруч з різних типів інтер’єрів та відповідних їм способів життя.
Будь то естетика Баухауза, ретро-шик, сімейні апартаменти, або скромна молодіжна «однушка», різні стилі інтер’єру та спосіб життя господарів представлені в сюрреалістичному будинку від O2 та Serviceplan у якому проживають представники покоління Z, геймери та йоги, безперешкодно займаючись улюбленою справою високошвидкісного інтернету O2.
Відео запрошує глядачів заглянути в гості до мешканців дивовижного будинку з позиції доставника піци, який мусить відвідати кілька квартир, перш ніж знайде Алекса та доставить піцу. У процесі розгортання історії глядач бачить різні способи використання Інтернет людьми різного віку та демографічних груп. Герої відео зображені у своїй звичній домашній обстановці – вони транслюють контент, працюють, танцюють під онлайн-радіо, завантажують відео та багато іншого, демонструючи можливості високошвидкісного інтернет-з’єднання від O2.
Кампанія із слоганом «Home internet. For every home» вже стартувала на ТБ, у друкованих ЗМІ, у соціальних мережах та на ООН.
Відеоролик проєкту: