Івент-маркетингова агенція FILOSOFIA event group здобула одразу 4 нагороди на міжнародній премії Eventex Awards для клієнта Growe Partners та отримала бронзу у категорії “People`s Choice Team”. Серед інших відомих брендів-переможців: Volvo, Lufthansa, AUDI, Netflix, Toyota, Nike та Formula 1.
FILOSOFIA event group вже неодноразово здобувала перемоги на міжнародних конференціях і входила у топ-50 івент-агенцій світу за версією Eventex. Цьогоріч українська команда змагалася з рекордними 1239 учасниками із 59 країн.
Серед переліку нагород команди: 3 срібла, 1 бронза у категорії “People`s Choice Team” та золото за найкращий B2B івент. Агенція представила свій проєкт Cyber Beast Party — B2B-івент у стилі кіберпанк. Захід відбувся в палаці XVIII століття, який був стратегічно перетворений на футуристичний кіберхаб за допомогою сучасних візуальних ефектів та інтерактивних технологій.
«Ми пишаємося можливістю нести український підхід та інновації на міжнародну арену. Частина нашої команди продовжує працювати в Україні, та попри сучасні виклики ми створюємо події, які стоять на рівні зі світовими гігантами індустрії, а іноді й перевершують їх», — ділиться СЕО і co-founder FILOSOFIA event group Євген Шапошніков.

FILOSOFIA
Такими коментарями відмітили проект міжнародне журі:
«Дуже стильна естетика та відмінна реалізація з чудовим ROI. Також подобається використання унікального простору для події — це привертає увагу», — Jennifer Incorvaia, Chief Operating Officer, Wilson Dow Group
«…Мене також вразила логістика, необхідна для події такого масштабу та рівня — понад 1000 гостей, технологічні та нетворкінгові зони, розміщені по всій локації», — Victor Cid Branger, Director, Eventos TV, Lumentium, Espacio Bureau — Palacio Neptuno
Це була ювілейна, 15 церемонія Eventex Awards — провідна у світі премія у сфері івентів.