Після капітального оновлення дизайну сторінок мобільної версії восени минулого року, Facebook взявся за редизайн корпоративних сторінок десктопної версії. Серед безлічі перетворень, основною зміною сторінки стало відсутність рекламного блоку справа.
Нова десктопна сторінка Facebook, нагадує минулорічні мобільні сторінки, наприклад, кнопки у верхній частині сторінки стали більш помітними, тепер відвідувачам буде простіше відкрити програму або перейти на сайт компанії. Також обкладинка стала більшою, і аватарка вже не перекриває її. Крім того, в новому варіанті дизайну, під широкоформатною обкладинкою в новому дизайні тепер ліворуч розташовується меню навігації сторінки, а праворуч розташовуються інформаційні вікна сторінки, такі як лічильник передплатників та інша інформація про сторінку.
Приклади оновленої сторінки:
Для порівняння, приклад старої версії сторінки:
На даний момент новий дизайн тестується в обмеженому доступі.
Ми тестуємо новий дизайн корпоративних сторінок для декстопних версій для того, щоб полегшити читання користувачами інформації про компанію і спростити їх взаємодію з бізнесом на Facebook, за рахунок більших фото обкладинки і більш помітних кнопок призову до дії,
розповів прес-секретар Facebook.
Реконструкції підлягали не тільки фотографії обкладинки і кнопки, але і медійні оголошення, які раніше розташовувалися з правого боку сторінки, тепер їх немає,
доповнив представник.
Виходячи із значущості доходів від реклами для Facebook, видалення рекламного блоку справа зовсім не означає, що компанія поступово повністю відмовиться від рекламних оголошень. Імовірно Facebook відмовився від правого рекламного блоку в зв’язку зі звільненням простору під модернізовані елементи сторінки, а для реклами будуть виділені інші зони.