Інтернет-маркетинг вже давно вийшов на передову боротьби вітчизняних інтернет-магазинів за покупця. Відео-ролики тепер знімають не тільки для ТВ. Соціальні мережі Youtube, Facebook і Instagram – без них нікуди.
Саме Facebook – за останні кілька років дуже сильно виріс в сумі українських акаунтів, причин тому багато. Читайте найпопулярніші соціальні мережі в країнах СНД і світі.
Тому кожна компанія, вважає за потрібне мати сторінку в Facebook, особливо якщо це інтернет-магазин, адже це солідний шматок трафіку і це хороший інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду.
Фейсбук сторінка – представляє ваш бізнес в цій соц мережі, за допомогою якої ви можете користуватися всіма інструментами таргетингової реклами цієї соц мережі, а їх досить багато і вони постійно удосконалюються.
Згідно зі статистикою сайту socialbakers.com найбільші аудиторії українських ecommerce інтернет-магазинів по їх фейсбук-сторінкам: Rozetka.ua (більш ніж 471 тис фанів), MAKEUP.UA (фанів більше 303 тис) і tohome.com.ua (понад 124 тис Фанів) .
Загалом ТОП 20 фейсбук-сторінок за станом на липень 2018 виглядає так:
Зауважте, в першій колонці показано кількість саме українських фанів, у другій загальне число фанів світу.
Замикають 20-ку фан-сторінок хлопці з великим відривом від лідерів. Не всі відомі інтернет-магазини тут представлені.