50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали для старту рекламних кампаній. Кому проєкт корисний? По-перше, бізнесу, який має в найкоротші сроки адаптувати всі платформи комунікації українською мовою: логотипи, віжуали, сайти, — згідно зі вступу закону про державну мову в дію або потребує швидкого старту без великих бюджетів. По-друге, гроші з цього дизайн-марафону підуть у БФ «Діти Героїв», що опікується дітьми, які втратили батьків під час війни, у тому числі в Маріуполі, Бучі та Чернігові.
Ціль марафону «Схвильовані» — зібрати 500 000 грн донатів і перезапустити брендинг 50 українських бізнесів. Марафон триватиме два місяці, протягом яких учасники отримають: новий логотип, з яким бізнес стане впізнаваним; візуальний гайд, що містить шрифти та кольори; креатив для SMM (один віжуал для соцмереж для старту в рекламі).
Як узяти участь?
- Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen;
- Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф;
- Зробити донат на рахунок марафону;
- Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній;
- Перезапустити свій бізнес із новою силою.
«Я сам із Донецька, живу у війні вже довго й навіть не уявляю як малечі в таких обставинах. Саме тому ми змінили назву агенції, перейшли на українську та хочемо підтримати як бізнеси, яким це дається важко, так і дітей, яким потрібна психологічна реабілітація та фінансова підтримка», — зазначає засновник студії Артем.
Компетенціям дизайн-агенції Rocketmen довіряють такі бренди, як Roshen, «Ашан», Метінвест, Моршинська, Українська Хокейна Ліга та інші.
Щодо БФ «Діти Героїв», то зараз фонд опікується понад 800 дітьми, а до кінця року планує 5000 підопічних. Кошти зібрані в дизайн-марафоні будуть витрачені на теплий одяг для малечі, адже більшість лишилась не тільки без батьків, а й домівок, речей та фінансової стабільності.
Подати заявку на участь: https://bit.ly/3E1UoQr
Старт марафону: 3 жовтня
Дата кінця прийому заявок: 3 листопада