У світі постійної конкуренції підприємці, які вміють не лише створити успішний бізнес, а й масштабувати його в цілу групу компаній, отримують перевагу. Розвиток серійного бізнесу — це не просто про масштаб, а про побудову системи, яка здатна адаптуватися до нових викликів і забезпечувати стабільний ріст. Тож як вчитися мислити стратегічно, мінімізувати ризики та розподіляти ресурси
17 жовтня 2024 Q&A з Дмитром Дубровським, співзасновником Uklon та інвестиційного фонду Nezlamni і учасником Стратегічної ради Diia.City United. Місце: Київ (вже традиційно повідомимо напередодні зустрічі) Поговоримо про таке: Як створювалися перші українські продуктові компанії — кейс Uklon. Як українському продукту конкурувати з глобальними гравцями? Яка роль держави в розвитку продуктових ІТ компаній та їхньої експансії