За даними дослідження Statista, в світі налічується близько 3,9 мільярда користувачів електронної пошти, і до 2024 року їх число зросте до 4,48 мільярда. У молоді сьогодні є принаймні дві адреси електронної пошти, щоб відокремити особисті повідомлення від рекламних або робочих листувань.
Зіткнувшись зі зростаючою популярністю соціальних мереж і пошукових систем, електронна пошта і раніше надає певний набір переваг. Згідно з дослідженнями, якщо в 2010 році в день відправлялося близько 247 мільярдів електронних листів, то в 2020 році вже 307 мільярдів у день. І незважаючи на те, що сучасні електронні поштові скриньки переповнені, понад 55% маркетологів відзначають кращу рентабельність інвестицій в e-mail маркетингу.
Оскільки популярність e-mail маркетингу очевидна, маркетологам і власникам бізнесу слід стежити за тенденціями та інноваціями.
Ось деякі тенденції поштового маркетингу в 2021 році:
Перегляди з мобільних пристроїв
2021 рік може стати першим роком, коли на мобільних пристроях будуть відкриватися більше електронних листів, ніж з допомогою настільних комп’ютерів або ноутбуків. Більше 60% всіх електронних листів читаються на мобільних девайсах. Майже 80% мобільних користувачів купили товари в інтернеті за допомогою телефону.
Інтерактивність
Інтерактивність стала одним з тих факторів, які роблять електронні листи «веселими» і їх з більшою ймовірністю читають. Електронні листи з іграми, вікторинами, зображеннями тощо дозволяють передплатнику бути залученим, а значить, у них більше шансів придбати послугу або товар.
Деякі з найбільш трендових інтерактивних елементів електронної пошти в 2021 році включають в себе:
- Анімовані кнопки і заклики до дії.
- Ефекти ролловера для демонстрації пропозицій продуктів. (Rollower – ефект, при якому зображення змінюється на інше при наведенні на нього курсора).
- Інтерактивні зображення і каруселі товарів, контрольовані користувачем.
- Опитування.
- 3D зображення. На відміну від плоских зображень, 3D картинки додають глибину і обсяг електронній пошті, роблячи її більш привабливою.
- Ізометричні зображення. Є відносно новим способом візуалізації. Ізометричне креслення – це тривимірне представлення об’єктів в двох вимірах. Техніка може бути особливо корисна для дизайну електронної пошти B2B і брендів, які пропонують послуги, а не фізичні продукти. Там, де неможливо сфотографувати (аналітика, консультації, управління відносинами з клієнтами тощо).
- Користувальницька типографія. П’ять шрифтів, які будуть актуальними в 2021 році:
- Serif;
- Ретро;
- Сміливий;
- Анімаційний;
- Неон.
- Контент, створюваний користувачами. Багато хто використовує користувальницький контент в якості основного елемента і роблять фотографії передплатників основним напрямком всієї кампанії. Призначений для користувача контент увійшов в тренди дизайну електронної пошти з кількох причин:
- технічні можливості сучасних смартфонів, камери і фільтри дозволяють кожному робити професійні фотографії;
- перед публікацією більшість зображень редагуються, оптимізуються і перевіряються;
- кожна фотографія унікальна, кожна фотографія розповідає історію продукту і бренду;
- вибір контенту величезний, так як все більше і більше людей використовують соціальні мережі;
- лайки, акції та коментарі допомагають вибрати найкращі варіанти.
- Відеоконтент. Близько 90% споживачів стверджують, що відеоролики про продукти допомогли їм прийняти рішення про покупку товару або послуги.
AMP для електронної пошти
Основною перевагою AMP (Accelerated Mobile Pages) є його багатоплановість: він дозволяє виконувати певні дії (RSVP на подію, робити замовлення, залишати відгуки) прямо в тілі листа, не переходячи на додаткові сторінки. Це дозволяє сприймати email-контент як «привабливий і інтерактвний».
Дана функціональність, анонсована Google ще на початку 2018 року, нарешті стала доступна широкій маркетингової аудиторії в 2019 році. А з січня 2020 року вона також підтримується на мобільних пристроях.
Поки ця технологія не отримала широкого застосування, за винятком повідомлень по електронній пошті в Документах Google, де ви можете залишити коментар прямо в електронному листі.
Станом на серпень 2020-го технологія AMP підтримується в Gmail, Outlook, Yahoo, Mail і Mail.ru.
Доступність
У 2021 році продовжиться зростання числа розумних ораторів, а голосові помічники будуть читати вголос електронні листи для споживачів. До 2021 року в усьому світі буде встановлено близько 250 мільйонів інтелектуальних колонок, тому маркетологи, що працюють по електронній пошті, вже займаються розробкою, і доступність знаходиться на першому плані. Згідно керівництву Litmus по доступності електронної пошти, «77% брендів вважають, що доступність є пріоритетом, але тільки 8% строго слідують передовим методам забезпечення доступності».
Є кілька доступних способів зробити вашу електронну пошту більш доступною для читача.
1. Використовуйте більш короткі речення
Дослідження Litmus показує, що середня тривалість уваги в листі становить всього 13,4 секунди, а оскільки середній дорослий читач може читати від 250 до 300 слів за хвилину, ідеальна довжина копії в листі становить близько 50 слів.
2. Доступний дизайн
Існують прості способи зробити ваш дизайн електронної пошти більш доступним і ефективним для ширшої аудиторії:
- Використовуйте справжній текст HTML.
- Використовуйте відповідний розмір шрифту.
- Оптимізуйте міжрядковий інтервал.
- Використовуйте контрастні кольори, щоб полегшити читання.
3. Темний режим для електронної пошти
Dark Mode (Theme) – це функціональність, яка деякий час була доступна для настільних і мобільних браузерів. Залежно від браузера його можна включити в особистих налаштуваннях або налаштувати як розширення, або і те, і інше (Chrome).
Що стосується електронних листів (через десктоп), Dark Mode впливає на їх відображення в залежності від операційної системи, поштового клієнта і типу електронної пошти.
У мобільній версії, темний режим для електронної пошти доступний тільки для останніх версій системи – Android 10 і iOS 13.
Читайте: Як зробити темний режим Instagram для Android і iOS?
Безумовно, кожен бренд повинен вирішити, чи потрібно їм переглядати свою стратегію дизайну електронної пошти, але, так чи інакше, Dark Mode для електронної пошти стане більш популярним з кількох причин:
- вважається, що він знижує навантаження на очі;
- мінімізує вплив синього світла і покращує читаність і сканування;
- зручніше використовувати в умовах низької освітленості;
- це ново і цікаво спробувати;
- це економить мобільну плату на 50% для пристроїв Android з OLED-екранами (за даними Google).
Темний режим є додатковою функцією, і передплатник може включити або відключити її. Більш того, неможливо відстежити, в якому режимі було відкрито електронного листа, і чи вплинув (і якщо так, то яким чином) режим на реакцію користувача. На сьогоднішній день настільний Dark Mode для більшості клієнтів електронної пошти не вимагає спеціальної оптимізації, але з додаткам може знадобитися більш конкретний підхід.
Висновки:
Поштовий маркетинг буде рости і вдосконалюватися в 2021 році. Він як і раніше залишається одним з кращих способів спілкування з вашою аудиторією і перетворення передплатників в клієнтів.