Світ переживає непрості часи. Бізнес у скруті, через що тисячі людей потрапили під скорочення. Але не варто занепадати духом, варто адаптуватися і знайти нові шляхи заробітку.
Все частіше власники нових медіа: блогів, ютуб-каналів і месенджерів монетизують свої онлайн-майданчики за допомогою роботи з партнерськими мережами (CPA): завдяки різноманітності доступних рекламодавців і товарів, зниженню бюрократичних перепон (один договір з партнерськими мережами, єдиний формат виплат).
У нових медіа блогери і мікроінфлюенсери використовують нативні варіанти розміщення рекламної інформації: від оглядів і рецензій на товари і послуги до спеціалізованих каналів з добірками знижок і вигідних додатків. При цьому платформи для CPA-реклами (партнерські мережі) пропонують веб-майстрам різні технічні інструменти для монетизації своєї аудиторії: купони і промокодом, спеціальне Google розширення, яке дозволяє заробляти з мінімальними зусиллями, чат-боти і т.і.
Через які канали вигідніше просувати товари
Розглянемо просування в нових медіа на прикладі гіпермаркетів. Останні дані компанії Admitad свідчать, що найкраще продукція з гіпермаркетів продається через соцмережі. Реклама через месенджери і блоги демонструє результат трохи гірший.
У березні почався спад продажу через соціальні мережі, так як Facebook повідомив про вимушені затримки перевірки реклами
“Через глобальне поширення вірусу COVID-19 ми реорганізуємо процеси так, щоб співробітники наших партнерів, які перевіряють контент і рекламу, до зміни ситуації могли працювати з дому. Ми прагнемо зберігати безпеку нашої платформи і звести до мінімуму негативний вплив на компанії. Очікується, що процес перевірки реклами буде займати більше часу, що може призвести до затримок в її показі. Крім того, можливість оскарження може бути обмежена, а процес розгляду заявок може тривати довше “- повідомили в довідковому центрі Facebook.
А це значить, що про просування на сторінках Facebook ситуативних кампаній і гарячих пропозицій можна забути на найближчі пару місяців.
Які є альтернативи?
Admitad Extension — простий і зручний інструмент для веб-майстрів початківців, а також для всіх, хто хотів би мати додаткове джерело доходу, який не вимагає спеціальної підготовки, власного майданчика та інвестицій. Не обов’язково бути веб-майстром, щоб заробляти за моделлю CPA. Ви могли нічого не зрозуміти у попередньому реченні, але, на щастя, тепер це абсолютно неважливо.
Як це працює?
Чи був у вас момент, коли ваш знайомий просив поради, які краще придбати кросівки для бігу? А може, у вас навіть є свій youtube-канал, де ви як справжній снікерхед розповідаєте про принципи пронації?
Навіть, якщо ви не скінерхед-ютубер, а власниця сторінки в Instagram, ви теж можете заробляти за допомогою Admitad Extension, закріплючи посилання в Сторіс або залишивши у шапці профілю.
З чого почати?
Тут все просто. Новачкам не потрібно розбиратися в складному інтерфейсі, підключатися до програм і чекати перевірки від рекламодавця. Все, що потрібно зробити — це завантажити і встановити розширення в своєму Chrome браузері.
Далі проходимо нескладну процедуру реєстрації. Все, можна починати роботу — знайти в інтернеті цікавий товар, відкрити розширення, скопіювати посилання і поширювати його. Подробиці можна знайти в цьому відео:
Де можна ділитися партнерськими посиланнями?
Коротка відповідь: де завгодно. Тут ви обмежені тільки власною уявою і можливостями інтернету. Чи буде це власний YouTube-канал, чат в Telegram або WhatsApp, група в соцмережах, форум, ваша турбота зробити так, щоб покупець здійснив цільову дію за вашим посиланням (купівля товару або послуги). За кожну з яких ви отримаєте гроші.