Агенція DRAMA QUEEN створила креативну стратегію та креатив для проекту підтримки ментального здоров’я молоді Maybelline New York Brave Together. Це глобальний сервіс по боротьбі з тривожністю та депресією, що дає молоді можливість отримати безкоштовну психологічну допомогу від спеціалістів в сфері ментального здоров’я та навчитися підтримувати близьких, коли їм складно. Проєкт реалізується за підтримки благодійного фонду UA Mental help.
Під час глибинних інтерв’ю виявилося, що українцям досі важко звертатися за допомогою, адже в багатьох існують бар’єри, начебто їх проблеми недостатньо важливі. Порівняння з проблемами інших людей, які постраждали від війни, призводить до того, що молоді люди часто применшують значущість власних проблем та не говорять про те, що відчувають.
Задачею DRAMA QUEEN було створення емоційної та іронічної кампанії, яка приверне увагу української молоді і викличе бажання звернутися до лінії підтримки, коли в цьому виникає потреба. Тому в креативній агенції вигадали вузькопрофільних спеціалістів з неважливих проблем: “фахівця із відчуття, що всі знають, як жити, а ти ні”, “фахівця із постійного відчуття ніби тебе ніхто не розуміє”, “фахівця з накручування себе, коли хтось прочитав повідомлення, але не відповів”.
Кампанія пояснює, що гаряча лінія – це не сервіс, з яким потрібно контактувати лише у разі гострої критичної ситуації, а професійний і безпечний простір для будь-яких тем і станів, який в креативній агенції назвали “теплою лінією психологічної підтримки”. Психологічну допомогу в Brave Together надають досвідчені практикуючі спеціалісти за телефоном та в телеграм-чаті.
“Ідея про фахівців з “неважливих” проблем народилася з простої думки: якщо існує фахівець – значить, проблема важлива. І варта уваги. Також у цій кампанії ми хотіли змінити «оптику». Ми свідомо відмовились від звичного драматизму в темі ментального здоров’я. Натомість обрали легку іронію, впізнавані ситуації та тепло. Бо хотіли змінити уявлення: звертатися до психолога – це не страшно, не соромно і не лише в крайніх випадках. А наші “вигадані” фахівці у кадрі – це справжні психологи та терапевти, які кожен день допомагають людям не застрягти у супі своїх переживань”, – розповідає senior копірайтерка DRAMA QUEEN Анастасія Бурганова.
Окрім відеороликів, DRAMA QUEEN створили віжуали та ідею колаборації з лідерами думок в соцмережах.
Звернутися по допомогу Brave Together можна за номером телефону 0 800 331 200 та в телеграм-чаті: t.me/mnybravetogether_bot. Лінії підтримки працюють безкоштовно.
DRAMA QUEEN – креативна агенція, що створює рекламу, яку цитують. Заснована у 2020 році Анною Гончаровою, Олександром Хмировим та Максимом Задорожним. Відома своїми кейсами для Etnodim, Cher17, Roshen, Ощадбанк, Eva, Kasta, Bilo та іншими. За останній рік агенція випустила одразу кілька гучних кампейнів, які набрали рекордні показники переглядів та дали стимул стрімкому росту бізнесів клієнтів.
Brave Together – глобальна ініціатива для підтримки ментального здоров’я молоді, яку запустив Maybelline New York. У партнерстві зі спільнотою експертів із ментального здоровʼя створили інструменти підтримки, які допоможуть розібратися в різних аспектах проблеми: від виявлення ознак до навичок самодопомоги та пошуку ресурсів.