Блогерка Таня Парфільєва стала головною героїнею реклами бренду Viv’en petty. Креатив створила рекламна агенція Drama Queen, відома своїми кампейнами з Etnodim та “Тьолочкою” з Cher’17.
Бренд панчішно-шкарпеткових виробів Viv’en petty представив нову рекламну кампанію, створену українською креативною агенцією Drama Queen. Головною героїнею ролику стала амбасадорка бренду – блогерка та бізнес-леді Таня Парфільєва. В 15-секундному відео “Твій день з Viv’en petty” Таня з’являється не лише в семи різних образах з різними колготками, але і в різних “масштабах“.
“У бренда величезний вибір колготок: від корегуючої лінійки та бази, – до фешн лінійки з принтами. Нам хотілося показати якомога більше опцій, про які жінки зазвичай не думають, на автоматі хапаючи з полиці звичні чорні колготки, – пояснює креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. – Колготки можуть органічно виглядати абсолютно в різних образах, — від святкового до буденного, від інста діви, — до мами з коляскою. Тому і Таню в ролику ми показали в усіх її “ролях”: блогерки, мами, бізнес-леді”.
Проект став можливо найдинамічнішим за історію агенції. Від створення ідеї до виходу кампанії в ефір пройшло трішки більше місяця. Працювали в святкові вихідні. Знімали разом з продакшн студією tvlab та режисеркою Лізою Рудою. А фото для віжуалів знімав фотограф Даня Привіт.
Твій день з Viv’en petty from DRAMA QUEEN on Vimeo.
DRAMA QUEEN – креативна агенція, що створює рекламу, яку цитують. Заснована в 2020 році Анною Гончаровою, Олександром Хмировим та Максимом Задорожним. Відома своїми кейсами для Betterme, Cher17, Etnodim, Kachorovska, Uklon, Pepsi, Skvot та іншими.