У квітні 2025 року Bolt разом із Visa презентують продовження своєї благодійної ініціативи у партнерстві з фондом «Повернись живим» — кампанію «Донатна Валіза». Ідею, візуальний символ та реалізацію кампанії розробила креативна маркетингова агенція Rockets Growth R&D, яка також працювала над першою частиною проєкту — «Донатного виклику».

«Донатна Валіза»
Як і минулого року, за кожну поїздку Bolt з вокзалу до будь-якого району Києва, Львова чи Дніпра, оплаченої карткою Visa, Bolt автоматично передає 10 гривень на підтримку проєктів фонду “Повернись живим”. Але цього разу — з новою історією та емоційною метафорою, що об’єднує мільйони українців.
Креативна ідея: добрі справи — найцінніший багаж
Центральним символом кампанії стала віртуальна «донатна валіза», яка наповнюється кожною поїздкою користувача. Креативна концепція від Rockets базується на сильному емоційному інсайті: валіза — це не просто річ, а щось дуже сентиментальне, особливо для українців. Ми пакуємо її для подорожей, переїздів, щоб відвідати батьків у рідному місті, і веземо з собою найдорожче. У промо-ролику розповідається історія однієї валізи, яка разом зі своєю господаркою пережила багато важливих моментів.
Простота механіки — довіра до брендів
Користувач просто викликає авто Bolt із вокзалу, оплачує карткою Visa — і Bolt донатить 10 гривень у фонд. Більше нічого. Люди хочуть допомагати, але часто не мають ресурсу або не довіряють процесу зборів. Тут все прозоро: донат іде від бренду, а участь — без додаткових зусиль і витрат клієнтів.
А яка механіка просування?
Нова візуальна комунікація стала більш контрастною, аби у інтер’єрі вокзалів бути помітною.
Щоб додатково залучити аудиторію та розповісти про активність на вокзалі, крім звичних рекламних проявів плануються розіграші.
Загалом в кампанії використано прояви промо повного циклу, аби забезпечити максимальне знання: це і ООН, і емоційний ролик в сомережах та можливих онлайн проявах, і Indoor брендування вокзалів, і SMM, і співпраця з блогерами, і пуш в додатках партнерів і безліч інших інструментів. Очікується, що бажана сума для донату “Повернись живим” буде збиратись ще хутчіше, тож чекаємо на результати кампанії.