Діджитал-маркетинг – це просування бізнесу, товарів і послуг, бренду або компанії в цілому через цифрові канали. До таких належать digital-носії: планшети, смартфони, комп’ютери і так далі. Такий маркетинг може відбуватися онлайн та офлайн. Internet-marketing є частиною діджитал-просування.
Рекламні канали маркетингу в мережі
Хоча діджитал-концепція передбачає використання і немережевих інструментів, частка глобальної мережі набагато ширше і важливіше. Тому ми розглянемо саме веб-маркетинг.
До 1990 року інтернет-магазинів не існувало. Зараз в світі зареєстровано більше 2 млрд цифрових покупців, а кількість сайтів E-commerce досягає 24 млн. Не дивно, що в наших реаліях однією з найбільш затребуваних професій стала посада маркетолога в інтернеті.
Головна відмінність такого фахівця від звичайного рекламщика – він використовує онлайн-канали рекламної комунікації. Їх класифікують наступним чином.
- Контекстна реклама. Керує нею PPC-фахівець. Налаштовується реклама так, що її бачить тільки цільова аудиторія. Вона визначається на основі попередніх запитів користувачів.
- SEO-оптимізація. Кожна пошукова система аналізує сайти, які публікує в своїй видачі. Щоб робот “затвердив” ресурс, той повинен відповідати не менше 500 критеріям. SEO-спеціаліст оптимізує сайт під вимоги пошукових систем. Причому ця діяльність передбачає як внутрішню роботу з ресурсом, так і забезпечення зовнішньої посилальної маси.
- SMM-просування. Це реклама в соціальних мережах, позиція яких в інтернет-маркетингу все сильніше з кожним роком. SMM-маркетолог налаштовує рекламні кабінети соцсервіс, розширює базу передплатників, публікує пости, спілкується з фоловерами.
Існує маса інших каналів: Email-маркетинг, ведення YouTube-каналу, реклама на сторонніх майданчиках і так далі. Навчитися всьому цьому допоможе курс Digital Marketing.
Комп’ютерна школа Hillel проводить професійну підготовку фахівців за всіма затребуваним айті-напрямками. Це не тільки курси інтернет-маркетингу з нуля, але також інші профілі. Команда кращих менторів готує проджект-менеджерів і бізнес-аналітиків. У школі проводять навчання СММ з нуля. Вибирайте будь-які IT-курсы онлайн або записуйтеся на очне навчання.
Які завдання вирішує інтернет-маркетинг?
Просування у віртуальному світі здатне принести цілком реальні результати. Ось основні завдання бізнесу, які вирішує інтернет-маркетинг:
- залучення нових клієнтів, розширення цільової аудиторії;
- підвищення продажів;
- зменшення витрат, в тому числі на рекламу;
- збільшення середнього чека.
До цього прагне кожна сучасна компанія.
За матеріалами: https://odessa.ithillel.ua/