MarTech-агентство newage. підготувало масштабне дослідження інтернет-трендів в Україні. Фахівці розповіли, скільки часу українці проводять онлайн, які сайти і додатки відкривають найчастіше і як рекламодавці реагують на цю динаміку.
«Щоб розміщувати рекламу, важливо розуміти, як себе почуває користувач. Що він робить в інтернеті, що і навіщо він дивиться, як він сприймає інформацію. Тому основна мета дослідження – зрозуміти, як поводиться споживач, коли дивиться рекламні ролики», – розповів Client Service Director newage. Олександр Рольский.
Так, за даними дослідження, українець в середньому проводить 1 годину і 24 хвилини за переглядом відео. П’ять разів на тиждень дивиться контент онлайн-кінотеатрів і 50 разів – ролики на YouTube.
Також дослідники відзначили вплив карантину на переваги користувачів. У 2020 році на 80% зросли перегляди туристичного контенту. Також люди стали в 3,4 рази довше дивитися ролики, присвячені тренуванням.
Найпопулярніші додатки в Україні
Найпопулярніші додатки в Україні ті, що встановлені на Android-смартфонах: пошуковик, пошта, карти, YouTube. А серед програм, які користувачі скачують самостійно, лідирують месенджери і соцмережі: Viber, Facebook, Telegram і WhatsApp. Також в топ додатків потрапив державний сервіс Дія – його встановили 30% українських користувачів.
У той же час охоплення сайтів падають, що може бути пов’язано зі зростанням використання додатків. Лідируючі позиції по сайтам з року в рік не змінюються, але є цікаві рухи в кінці топа. Так, в 2020 в ТОП-20 потрапили піддомени gov.ua – сайти державних органів. А також на 19 місці з 19% охоплення розмістився сайт газової компанії 104.ua. Це означає, що люди стали більше користуватися державними і комунальними цифровими послугами.
Дослідження базується на власних даних newage., А також на статистиці від:
- Kantar;
- Internet World Stats;
- Всеукраїнська Рекламна Коаліція;
- Social Media Week;
- Statista і ін.
З повною презентацією можна ознайомитися на сайті newage.