Дивувати інфлюенсерів стає дедалі складніше, проте влучно підібраний інфопривід та цікава ідея – це завжди крок до успіху. Цього року таким інфоприводом SMM агенція 23UNICORNS обрала Halloween.
«Instagram, Facebook та Tik-Tok бачили вже багато хорору, саме тому ми вирішили дивувати офлайн.» – команда агенції 23UNICORNS.
Задача
Компанії потрібно було придумати нетипову PR-розсилку від агенції, а креатив – це завжди ризик. Ніколи не вгадаєш реакцію аудиторії, особливо, якщо мова йде про Halloween (свято всілякої нечисті та темних сил). Важливо не переступити межу, викликати вау-ефект й, звісно, запам’ятатись аудиторії.
«Варіантів було багато, перед очима весь час виникали персонажі з серіалу «Гра в кальмара», але ми вирішили думати далі. Фінальна ідея дуже лякала частину нашої команди, проте інша була впевнена в її успіху!», – поділилась співзасновниця агенції Аліна Туктарова.
Креативна розсилка
23UNICORNS створили преспак з сюрпризом. Це був ЗОМБІ: силует дорослої людини, поміщений в чорний поліетилен й перемотаний срібною стрічкою. Атмосфера американського детективного серіалу на вулицях вже не Брукліну, а Києва. Для більш реалістичного ефекту транспортування відбувалось у справжніх санітарних мішках для покійників.
«На реалізацію PR-розсилки у нас було 4 дні, й весь цей час ми реально хвилювались. Оцінили ризики з усіх сторін та відіграли близько 20 сценаріїв «раптом щось піде не за планом». Правда, ми були готові до всього, проте передчували позитивну реакцію блогерів та їх аудиторії», – Поліна Логвінова, співзасновниця агенції.
ВАЖЛИВЕ УТОЧНЕННЯ: кур’єр надавав право вибору – інфлюенсер міг відкрити подарунок разом з ним або вдома самостійно.
Проте, за задумом агенції, зовнішність преспаку була оманлива. Про це отримувач дізнавався з листівки, що була прикріплена до кожного зомбі. А також і про їх подальші дії: «Діставай ножа! Час здерти шкіру з цієї нечисті й глянути, що там під нею». А під нею знаходився справжній костюм UNICORN, основний символ агенції.
Результат
Преспак був розісланий 10 блогерам: Бойко Оля, Губенко Таня, Ніколенко Таня, Харченко Даша, Марія Латте, Дурнев Олексій, Франков Марта, Кириленко Вадік, Комарова Валерія та Медведчук Надін. Загальне число аудиторії в обраних нами інфлюенсерів сягнуло за 3,5 млн.
PR-розсилка викликала здивування, привернула увагу та запам’яталась аудиторії у соціальних мережах. Завдання було виконано, а ідея реалізована. 6 із 10 інфлюенсерів зробили публікації та сторіс у своїх аккаунтах.