Інвестиційно-девелоперська компанія blago, яка працює на ринку нерухомості вже понад 20 років, увійшла в новий етап свого розвитку зі значними змінами бренду. Розробкою стратегії, бренд-ідеї, редизайну та комунікації займалась креативна агенція I AM IDEA.
Ідея бренду blago полягає в тому, що вони будують міста майбутнього. Креативники розвинули цю ідею й дійшли до висновку, що будувати міста — це теперішнє. Більш того, таке теперішнє будівництво у сучасних умовах виглядає дуже сміливою діяльністю від компанії. І саме сьогодні шляхом новітніх технологічних рішень blago переосмислює досвід життя в сучасному місті й хоче, щоби міста були сервісами: зручними, швидкими та приємно-передбачуваними.
Тому сьогодні blago — це не забудовник. blago — це Urban Tech Company, технологічна компанія, яка будує нерухомість для сучасного життя.
“Urban Tech — це технології, які покращують досвід життя людей в місті. Це широке поняття: міськими технологіями можуть бути як обʼєкти в межах ЖК, які ми будуємо, так і поза ними на території міста. Urban Tech — це все, що впливає на якість життя людей. Бути Urban Tech Company означає дивитись на нерухомість, парки, тротуари, стоянки, пішохідні переходи та подвірʼя, як на технології та інструменти, робота із якими допоможе комплексно покращити якість життя людей в місті” — зазначає Артем Тертичний, стратег I AM IDEA.
«Благо — це blago» — саме так звучить новий слоган бренду, який асоціює компанію з удосконаленням життя. Від просторої квартири до зарядок для електросамокатів на просторих вулицях поруч з об’єктами blago. Слоган налаштований на збільшення впізнаваності бренду серед людей, а також є адаптивним повідомленням у комунікації.
“Ми хочемо комплексно поліпшити досвід життя людей у містах, де ми присутні. І ми вже цим займаємось: реалізуємо проєкти торгових та бізнес центрів, будуємо ЖК комфорт, еліт та бізнес-класів. Крім того, зараз ми в процесі проєктування шкіл, садочків та приватного пологового з клінікою. Робимо місто привабливішим встановлюючи інсталяції, які стають популярними серед жителів та гостей міста. Також працюємо над сучасними технологіями, які роблять життя комфортним: безплатний Wi-Fi у дворах ЖК та відпочинкові зони з зарядними пристроями від сонячних батарей.” — Тетяна Данченко, керівник маркетингу у BTL напрямку blago.
Також Максим Миронюк, Head of Digital Marketing в blago, додає:
“На кожен свій продукт ми дивимось як на сервіс, мета якого не тільки забезпечити людину дахом над головою, але й закрити рутинні потреби. Ми звільняємо для наших клієнтів час на життя, здійснення мрій та досягнення амбітних цілей. Покупка продуктів, заняття спортом, впевненість у своїй безпеці та безпеці рідних, організовуємо дозвілля. Наприклад, проводимо майстер-класи та заходи на території ЖК, екскурсії для клієнтів у визначні локації міста. Так сукупність архітектурних, технологічних, соціальних та юзабіліті рішень у наших ЖК й виділяє нас серед конкурентів.”
Такі фундаментальні стратегічні зміни підкріплюються і редизайном усієї брендової системи.
Бренд вже є дуже впізнаваним в Івано-Франківську, але для виходу на масштабний ринок необхідно було його осучаснити. Тому задача перед агенцією стояла наступна: вдихнути свіжості в сприйняття бренду, але залишити його впізнаваними. Для цього залишили галку як знак, але прибрали розділення всередині. Також винесли її на перед, надавши їй нового значення: Check mark. Бо благо вже є. Воно не десь в майбутньому.
Віталій Клименко, артдиректор I AM IDEA, коментує:
“Ми зробили знак більш масивним та стабільним. Знак можна використовувати окремо, це важливий символ бренду, а не лише невелика деталь у кутку. Саму текстову частину зробили більш стабільною, впевненою та сучасною. Кольори бренду також залишили, аби кардинально не перебудовувати всю систему, адже бренд вже мав велику впізнаваність. Проте зробили його більш акцентним, підібрали різні відтінки для диджиталу та друку. Також розробили новий дизайн комунікації. Зробили його максимально простими в зчитуванні, націленими на швидку передачу меседжу, а також відійшли від стандартних рендерів на віжуалах — зробили акцент на людині”.
Саме так I AM IDEA змінила вектор blago від “девелоперської компанії” до Urban Tech бренду. Від будівництва майбутнього до створення благ навколо людей вже сьогодні. Й зміцнила зв’язок бренду з технологіями, які покращують досвід життя у місті. Адже благо — це blago.
Команда проєкту
blago
- Генеральний директор — Роман Коржак
- Керівник департаменту архітектури та інноваційного розвитку — Мар‘ян Андрухів
- Керівник маркетингу у BTL напрямку — Тетяна Данченко
- Head of Digital Marketing — Максим Миронюк
I AM IDEA
- Creative Director — Ігор Фінашкін
- Strategy Director — Арам Сімонян
- Strategist — Артем Тертичний
- Head of Art — Аня Ємельянова
- Art Director — Віталік Клименко
- Copywriter — Ігор Гавруш
- Head of Design — Даша Шаблієнко
- Designer — Кирило Лесной
- Account Manager — Іра Томчук