Щороку ГО «Навчай для України» залучає найвмотивованіших молодих спеціалістів різних галузей до вчителювання у малих населених пунктах України. Там вони стають рольовими моделями, відкривають нові можливості для дітей, а також сприяють розвитку громади.
Під час війни учасники залучаються на рік чи два. Тож щороку перед організацією постає завдання набору нових майбутніх викладачів. Цьогоріч для створення комунікаційної кампанії обрали linza agency.
Розпочати ми вирішили з донесення емоції. Треба було «заразити» цільову аудиторію ідеєю викладання та змін, показати їм вогник в очах школярів та викладачів учасників. Так з’явився відеоманіфест:
Далі ми вирішили показати чотири коротких інтерв’ю з учасниками попередніх наборів. У форматі Reels вони розповіли про власний досвід викладання. 4 reels — 4 історії, 4 життя, 4 шляхи до змін:
Третім етапом стали три стилізовані колажні рілси-експлейнери, кожен з яких руйнує певні міфи та побоювання, що можуть завадити потенційним учасникам взяти участь у проєкті.
Завжди класно, коли інформаційна кампанія — це цілісна історія, маленька подорож. Тому кожен з цих експлейнерів ми починаємо з останніх кадрів маніфесту. Людина додивилась його і думає “та ну нііі, де я, а де викладання”. Ми відтворюємо цей розвиток подій, але далі сам герой або героїня анімаційного ролика розвіює власні страхи та побоювання щодо участі у програмі й натискає кнопку “податися”
— розповідає Михайло Комаров, креативний копірайтер linza agency.
Усі відеопродукти були доповнені якісним таргетом у соцмережах, що допомогло з пошуком вмотивованих і зацікавлених кандидатів.
Цей проєкт має велике значення і є фундаментальним для нової історії України. Команда заохочує молодих та ініціативних людей долучитися до суперкласного досвіду, який дає можливість відкрити нові кордони та вийти за межі існування своєї бульбашки — прожити інше, насичене життя. Це захоплива пригода, яка допомагає зрозуміти свою місію та стати творцем змін, адже зміни починаються з кожного з нас. Я безмежно рада бути частиною цього чудового проєктута сприяти глобальним змінам на краще в такий бентежний час. Найкращий час діяти — зараз!
— розповідає Вікторія Чорна, продюсерка linza agency.
«7 березня 2024 року ми «Навчай для України», розпочали національну кампанію, яка має на меті знайти вмотивовану молодь, яка поїде викладати у школах у маленьких громадах України. Протягом кампанії ми активно співпрацювали з linza agency. Цьогорічна кампанія тривала 3 місяці та в її межах ми отримали понад 300 заявок і близько 1,5 тисячі реєстрацій від охочих долучитися до освітніх змін. linza agency створили для нас відеоманіфест, що став гарним стартом для набору заявок і отримав якісне органічне поширення, а також три відеоексплейнери, які креативно висвітлили найпоширеніші страхи кандидатів та способи їх подолання під час програми. Ми щиро раді співпраці з агенцією і вдячні за цей досвід! Сподіваємося на співпрацю і надалі»
— розповідає Тетяна Байбак, комунікаційна менеджерка ГО «Навчай для України».
Довідка:
«Навчай для України», — це громадська організація, яка працює над тим, аби кожна дитина в Україні могла реалізувати власний потенціал, незалежно від місця народження чи проживання.
Програма вчителювання й лідерського розвитку реалізовується за фінансової підтримки WNISEF (UMAEF).
Креативна команда:
- Ірина Шостак — СЕО та маркетинговий лід;
- Лесь Якимчук — Креативний лід;
- Вікторія Чорна — Продюсерка;
- Юрій Юдін — Режисер;
- Михайло Сухомлин — Оператор;
- Михайло Комаров — Креативний копірайтер;
- Роксолана Дейнега — Арт-директорка;
- Лідія Кубрак — Ілюстраторка;
- Катерина Марушинець — Монтажерка;
- Юлія Плевако — Моушн дизайнерка;
- Михайло Мироненко — Звукорежисер;
- Юлія Іванюта — Таргетологиня.