Прокидалися ви коли-небудь з думкою про те, що вам терміново потрібен вогнемет? Ну так, для власного спокою або для дому. Швидше за все ні, але Ілон Маск вважає по-іншому.
Всі чудово обізнані, що Маск є медійної особистістю і багато його проектів будуються на рекламі та взаємодії з громадськістю, а випуск вогнемета від його компанії Boring Company (яка, взагалі-то, прокладає тунелі) ще один прекрасний приклад, як працює маркетинг Ілона Маска.
Головною перевагою, крім ЗМІ, в поширенні інформації про новинку виступили соціальні медіа мільярдера: його твіттер та інстаграм. У них він показав наочний приклад того, як працює новий пристрій. У твіттері він привернув увагу цікавими зауваженнями:
Але найбільше відгуків отримав твіт, де Маск “спростовує” чутки:
Такий кумедний, легкий і приваблюючий маркетинг підтримали й інші відомі особистості. Найцікавішим серед таких варто відзначити актора Чендлера Ріггза, виконавця ролі Карла в серіалі «Ходячі мерці». Він написав про те, що купив один вогнемет і для себе. На всякий випадок.
Вірусність підхопили користувачі так сильно, що в перші години продажів Маск повідомив про більш ніж 2000 замовлень. Зараз це число ще більше. І все таки, ви впевнені, що вам не потрібен вогнемет?