Таке трапляється лише раз на рік – найбільші знижки, або ж Блек Фрайдей. Тому у Фокстрот підійшли до цієї акції максимально креативно, залучивши до рекламної кампанії одразу двох стейкхолдерів – маскота Фоксі і актрису, реп-виконавицю @mary.desh. Розповідаємо, що з цього вийшло.
Щороку тисячі покупців чекають саме того дня «Ч», щоб розпочати наймасштабніший шопінг, аби накупити собі всілякої техніки. За концептом основного ролика мережі електронних і побутових гаджетів Фокстрот, лисичка Фоксі закликає усіх охочих і ласих до гаджетів приєднатися до її полювання на техніку на Чорну п’ятницю. Вона знаходить потаємне місце, де ховаються найапетитніші знижки.
Основний задум нашої комунікації на Чорну п’ятницю – донести до аудиторії ключовий меседж, що у Фокстрот – знижки на що хоч. І тому кожен, хто цілий рік чекав цього дня, готувався до «полювання» може здійснити свої бажання у найближчому магазині мережі або на Foxtrot.ua впродовж цілого тижня розпродажу,
– зазначив Олег Нікольський, маркетинг директор Фокстрот.
Тому у Фокстрот цьогоріч не обмежилися традиційним промо до Black Friday, а й реалізували провідну ідею промо у рекламній інтеграції з актрисою і популярною у соцмережах реп-виконавицю @mary.desh. Вона настільки успішно перевтілилася і обіграла образ лисиці-мисливиці, що деякі користувачі у коментарях простежили зв’язок полювання на гаджети по-чорному з субкультурою квадроберів:
«Таргетна реклама Фокстрот для зумерів-квадроберів», «Квадробери вийшли на новий рівень», – жартують користувачі TikTok.
@mary.desh ВАУ! Лічені години до старту найбільшого розпродажу року у @Фокстрот Додавай у кошик усе, що ХОЧ — Black Friday 2024 стартує вже з 25 листопада і триватиме аж 8 днів! #фокстрот #куськусь #foxtrot #чорнапʼятниця #blackfriday ♬ оригінальний звук – Марина Сердешнюк
Чорна п’ятниця у Фокстрот триває з 25 листопада до 2 грудня. Промокампанія запущена офлайн на дижитал-екранах, в метро, інстор каналах комунікації магазинів та в онлайн-просторі, в т.ч. на платформах TikTok і Instagram.