Для преміальних лінійок зняли маніфест усіх, для кого тварини стали причиною та дозволом бути щасливим під час війни:
Club4Paws Selection — саббренд українського бренду Club4Paws, що його виробляє львівська компанія Кормотех. Розробка преміальних лінійок тривала два роки, готуватися до запуску почали ще у грудні минулого року, щоб влітку вийти на український та європейські ринки. Тоді ж ISD Group, розробили глобальну стратегію просування бренду: корм для тих, хто балує своїх пухнастих, бо відчуває себе щасливим, коли щаслива й вдоволена його тварина.
Війна (звісно, не новина для українських брендів) дещо змінила плани з лончу. Однак — радше скоригувала, а не скасувала. Втім, постало питання: а чи на часі нині говорити про балування та радість, коли щодня у новинах — суцільний морок? І для частини українців така комунікація може бути достатньо травматичною.
“У березні ми запустили кол-центр, щоб оперативно реагувати на волонтерські запити там, де люди просто не могли купити корм або ж його бракувало — приміром, на окупованих територіях. І почули від волонтерів дуже щемкі історії: часто люди не просили абсолютно нічого для себе, але запитували про “саме от той” корм, який обожнює песик. Так ми зрозуміли, що балувальники лишаються балувальниками, хай би — от буквально — не розривалися вибухи навколо. Це нас дуже надихнуло”, — розповідає команда бренду Цегелик Галина, Анастасія Сембай та Юрко Ковалюк.
“Ми провели дослідження аудиторії, які лиш підтвердили здогадку: балувальники абсолютно не змінюють свої звички під час критичних ситуацій. Навіть більше — хочеться зробити для тварини щось екстра, адже ти бачиш, як вона страждає в переїздах, як їй некомфортно в чужому домі. Хочеться, щоб бодай для тварини нічого не змінилося”, — додає Михайло Траверсе, стратегічний директор ISD Group.
Тож ні лонч, ні комунікацію вирішили не відкладати — і зняли зворушливий маніфест, що розповідає історію трьох родин із трьох регіонів України, які паралельно проживають звичні для військового контексту ситуації: довгі поїздки, вимушену розлуку з пухнастим, пересиджування тривоги. Однак усі вони лишаються вірними своїм балувальницьким звичкам.
“Ми зняли історію про любов і радість, не про жахіття війни. Про тварин, задля яких готовий обзвонити усі волонтерські центри і оббігати місто, лиш би знайти їм той самий корм. У нас так мало причин для радості зараз, однак пухнасті — це чисте щастя. Це вони витягують нас з телефонів і новин, коли треба йти погуляти. Це вони муркочуть поруч, коли повітряна тривога. Це вони лишаються собою і смішать у моменти, коли хочеться накритися ковдрою з головою. Тож не буває невчасно чи не в тему любов до них”, — розповіла про концепт ролика Оксана Гончар, Creative Group Head.
У серпні Club4Paws Selection успішно запустили на ринку України, а протягом вересня-жовтня планують запустити на ринках Румунії та Молдови, Литви та Латвії, Польщі та Туреччини.
Зйомками відео займався ESSE Production House, режисером став Євген Головатенко.
Хвилинну версію ролика можна побачити в ефірі українських телеканалів та у соцмережах бренду.