Instagram є однією з найбільш швидкозростаючих і перспективних для бізнесу соціальних платформ. Сервіс робить упор на візуальний контент (фотографії і короткі відео). Така інформація краще і швидше сприймається користувачами, ніж текст. Для того щоб зрозуміти, чи підходить для просування бізнесу цей майданчик, потрібно визначити два моменти – наявність цільової аудиторії і можливість візуально представити продукт.
Головні міфи про платформу Instagram
Про те, наскільки ефективна така розкрутка, кому вона підходить і як повинна проводитися, ведеться багато суперечок. Реклама в Instagram вже обросла міфами. Які твердження можна сміливо вважати помилковими? Найпопулярніші міфи:
- Instagram підходить тільки для просування продуктів. Насправді, сервісному бізнесу теж доцільно використовувати дану платформу. Головне – придумати, як представити послуги візуально.
- Для просування в Instagram не потрібна стратегія. Дотримуючись такої позиції, підприємець не зможе досягти значних результатів. Розкрутка в Instagram – серйозна робота, яка вимагає ретельного планування.
- Для окупності потрібна велика база передплатників. Це не так – куди важливіше знайти цільового користувача, ніж зібрати випадкових людей.
- Взаємні підписки ефективні. Звичайно, цей метод може призвести кілька фоловерів. Однак він занадто довгий. Набагато швидше «ростуть» сторінки з корисним контентом. До того ж взаємні підписки часто приносять нецільову аудиторію.
- Складнощі з виявленням ефективності реклами. Насправді, існує маса інструментів для перевірки маркетингових результатів.
- Гівевей в Instagram – гарантія успіху. Цей метод може привести передплатників, однак, не завжди вкладення окупаються.
Що дійсно правда – багато що залежить від контенту. Зробивши упор на його якість, вдається досягти вражаючих результатів.
Ідеальний контент: помилки і домисли
Можна знайти чимало рекомендацій про те, що саме слід публікувати в Instagram. Однак не всі вони вірні. Ось кілька помилкових тверджень:
- Досить розміщувати 1 пост в тиждень. Утримати аудиторію таким чином можна було на початку становлення соціальної платформи. Зараз активні користувачі Instagram хочуть отримувати контент щодня.
- Фототехніка має значення. Неважливо, зроблені знімки на сучасну камеру або смартфон, головне – зміст. Підвищити якість фотографій можна за допомогою спеціальних програм.
- Кількість хештегів грає роль. Насправді, куди важливіше, щоб вони були доречні посту.
- Хештеги в коментарях не приносять користі. Це не так, ранжуються вони точно так же.
- Головне – візуальний контент. Ви можете щодня розміщувати цікаві фотографії, однак, без супроводжуючого тексту вони не забезпечать потрібний результат. Саме короткий опис здатний спровокувати передплатників на активне обговорення поста.
- Фото в єдиному стилі. Далеко не всі передплатники оцінять одноманітний контент.
Пости повинні відображати специфіку бізнесу і бути цікавими цільової аудиторії. У такому випадку успіх гарантований.
Залучаємо фахівців агентства онлайн-маркетингу Netrocket
Компанія пропонує професійну допомогу в Instagram-просуванні. Скориставшись послугами агентства, клієнт може розраховувати на:
- зростання трафіку;
- залучення лідів;
- підвищення продажів;
- поліпшення репутації.
Фахівці Netrocket визначать оптимальний час для постінгу, а також гарантують цікавий для цільової аудиторії контент і регулярність публікацій.