COMFY разом із креативним агентством banda створили рекламну кампанію ритейлера до Чорної п’ятниці. Її основним завданням було не просто розповісти про знижки, а й вирватися з “чорного” інформаційного шуму, який вивалюють на споживачів усі ритейлери.
Рекламний ролик виконаний у вигляді листування у месенджері на смартфоні з усіма притаманними йому артибутами: короткими уривчастими текстами, фановими стікерами та аудіоповідомленнями. Останні й проговорюють глядачеві головний меседж кампанії: у COMFY Чорна п’ятниця, знижки до 50%.
“У листопаді знижки, Чорну п’ятницю та відсотки не комунікує лише НІХТО. Тому потрібно завжди придумати щось, що виділяється з чорноп’ятничного галасу. Ми поставили завдання зробити нетипову рекламну кампанію у нашому tone of voice, що чітко доносить повідомлення про знижки у COMFY на Чорну п’ятницю. І у нас вийшло дуже знайоме всім листування у месенджері з дуже тригерним звуком вхідного повідомлення. На цей звук складно не звернути увагу, а сам формат листування у смартфоні – відсилання до популярності мобільного шопінгу та придбання товарів у мобільних додатках”, – каже Head of Brand content and Creative COMFY Ярослав Чепурняк.
За словами Ярослава, частка мобільного трафіку на сайті Comfy.ua у перший день чорної п’ятниці 22 листопада сягала 80%, а понад 20% онлайн-замовлень оформлено у мобільному додатку COMFY.
Одним із героїв ролика стала “половина кішки” – відсилання до рекламної кампанії COMFY до Чорної п’ятниці 2017 року.
Команда COMFY:
- Марія Назаренко, Marketing & E-commerce Director
- Ярослав Чепурняк, Head of Brand content and Creative
- Ірина Тонкіх, Head of Marketing Communication
Команда banda:
- Артем Карелін, Creative Director
- Вітя Сіньков, Junior Copywriter
- Наташа Вовк, Junior Art-Director
- Даша Богданова, Project Manager
Команда 120 Seconds Production:
- Сергій Воронін, Виконавчий продюсер
- Дмитро Юрін, Аніматор
- Андрій Обод, Звукорежисер
- Звукозапис – Propeller Studio