Українці з Bickerstaff.111 отримали золото та бронзу на найстарішому креативному фестивалі світу ADC Awards в Нью-Йорку і стали бутиковою агенцією року. Це перша українська агенція, що отримала нагороду такого рівня.
ADC Annual Awards — перший у світі фестиваль дизайну і реклами, який вигравали Енні Лейбовіц, Енді Уорхол (Андрій Ворхола), Загмайстер. Йому 102 роки, і це одна з найстаріших маркетингових нагород у світі, яка особливо цінується у США. Подеколи більше, ніж Каннські Леви.
“Для нас велика честь стати бутиковою агенцією року. Це гарна можливість показати світу українську креативність. Я щасливий, що люди дізнаються про Україну не тільки через новини про війну”, — заявив креативний директор Bickerstaff.111 Ілля Ануфрієнко.
Проєкт, що отримав нагороду — Хортиця. Взагалі, це національний заповідник в Запоріжжі, і його часто асоціюють лише з козацтвом та історичним минулим. Спільно з Міністерством культури, Метінвестом та BigCityLab, Bickerstaff.111 зробили масштабний ребрендинг заповідника — по суті, відкрили острів заново, і створили для нього новий туристичний бренд.
Відео-кейс:
В основі айдентики — знак “Х”, перша буква в назві острова і також символ таємниці та містичності. Всі елементи дизайну створювалися на основі реальних атрибутів Хортиці: флори й фауни, історичних артефактів, образів з міфів і легенд, бронзи, води, каменю та інших матеріалів, з яких складається внутрішній світ острова.
З моменту свого заснування у 2020 році, Bickerstaff.111 переживає всі ковіди й війни та активно розвивається та підтверджує свої успіхи маркетинговими нагородами, такими як Каннські леви, Golden Drum, Effie Awards, D&AD, The Drum Design Awards, Communication Arts, Design Week Awards та багато інших. Крім того, Bickerstaff.111 стало найкращою агенцією 2022 року в Центральній та Східній Європі за Epica Awards. А тепер іще і бутиковою агенцією року. Що далі буде?