Салони краси не рідкість навіть в самому маленькому провінційному містечку. Що ж говорити про великі мегаполіси, які налічують їх сотнями. Кожен сучасний житловий комплекс має десятки салонів краси, перукарень і манікюрних кабінетів. Конкуренція в цій сфері висока, що завжди позитивно відбивається на якості послуг.
Ринкова ніша для новачків
Власники нових салонів повинні грамотно оцінювати б’юті-ринок і свою нішу в ньому. Важливо також знати, які види салонів краси існують, щоб:
- мати уявлення про потенційних клієнтів;
- розуміти конкурентів і бачити їхні сильні сторони;
- запущена реклама була ефективною і не витратною;
- будувати довгострокові плани розвитку бізнесу.
Різновид салонів краси може залежати від таких параметрів як:
- відкритість для клієнтів;
- цінова категорія;
- масштаби бізнесу;
- кількість і вид послуг, що пропонуються.
Класифікація за видом діяльності
Салони краси в залежності від спектру послуг можуть бути:
- медичні, де застосовуються ін’єкційні практики, хімічний пілінг, послуги апаратної корекції фігури;
- СПА, спеціалізуються на таких процедурах, які розслабитися і відновити енергетичний баланс. Вони спрямовані на обличчя, тіло, шкіру і волосся;
- іміджеві, що надають манікюрні послуги, а також послуги перукаря.
Інструмент в допомогу бізнесу
Для оптимізації процесів управління, системи взаємин з клієнтами і особливостей їх обслуговування буде потрібна програма для косметологічного салону. З великої різноманітності платформ автоматизації слід вибирати легку в освоєнні і потужну по функціональності, адже головним її завданням буде скорочення ручної праці, підвищення продуктивності персоналу і в результаті збільшення рентабельності б’юті-підприємства. Отримувати додаткові переваги для успішного ведення бізнесу допоможе, наприклад, компанія «Beauty Pro». Автоматизація рутинних процесів сприяє:
- підвищенню якості сервісу;
- запобігання помилок людського фактора;
- залученню нових клієнтів і систематизації клієнтської бази;
- скороченню витрат на рекламу.
Ефективне залучення клієнтів і їх утримання
У будь-якого закладу є тільки один шанс справити позитивне враження. Як правило, це перший візит клієнта в салон краси. Приміщення і обстановка повинні забезпечити комфорт, зручність і естетичне задоволення. Якщо персонал не приділяє увагу клієнту, і йому доводиться довго чекати прийому, то вдруге він навряд чи повернеться сюди. І вже тим більше, нікому іншому не порекомендує послуги салону. А тому найголовнішим параметром є висока якість сервісу. Навіть оригінальний інтер’єр ситуацію не врятує, якщо клієнта обслужили неякісно. Як залучити клієнтів в манікюрний салон або перукарню, адже послуги професійних маркетологів досить дорогі, хоча ефективні.
Без великих затрат можна швидко набрати клієнтів, якщо:
- зробити розсилку, охопивши найближчі будинки і офіси. Це може бути візитка, рекламна листівка, флаєр з вмістом корисного продовження у вигляді знижки або подарунка пред’явнику;
- лояльні клієнти порекомендують салон друзям і знайомим;
- застосувати онлайн-інструменти, так як сторінка в соціальних мережах може призвести багато клієнтів без особливих витрат;
- давати оголошення на тематичних сайтах або за запитами пошукача.
Багато власників салонів краси спрямовують зусилля маркетингу тільки на залучення нових клієнтів. Однак утримання теж дуже важливе і коштує дешевше. Дуже ефективний прямий маркетинг, коли клієнт отримує інформацію без посередників. Це може бути розсилка, смс-повідомлення, офлайн-лист або автодозвін.