PROI Worldwide, провідний глобальний консорціум агентств у сфері комунікацій, обрав агенцію Be—it партнером в Україні. PROI Worldwide співпрацює з 85 компаніями в 60 країнах.
“Окрім нових можливостей для бізнесу, які ми можемо розвивати з нашими новими партнерами в Україні та за її межами, членство PROI для нас — шанс обмінюватися знаннями та досвідом із живою, динамічною та відкритою спільнотою, яка вражає з першого знайомства”, — каже Мирослава Грібова, в.о. директора Be—it Agency.
Джефф Ламберт, голова PROI Worldwide та американської агенції Lambert Global зазначив:
“Для PROI Україна ще до війни була ключовим ринком для розвитку, і ми віримо, що робота з Be—it як із агенцією-лідером цього ринку в майбутньому стане потенціалом для наших партнерів і клієнтів, які прагнуть допомогти відновити країну якнайшвидше”.
Засноване у 2003 році, агентство Be—it має міцну репутацію у сфері зв’язків із громадськістю, стратегічних комунікацій, креативних кампаній та influencer marketing як для корпоративних клієнтів, так і некомерційного та державного сектору.
За останні роки команда Be—it отримала безліч нагород за роботу з топовими брендами. Агентство є частиною групи One Philosophy, основна експертиза якої полягає у консалтингових рішеннях щодо життєстійкості, які розкривають лідерський потенціал організацій, захищають репутацію й формують довіру, створюють людяні бренді та плекають здорове суспільство.
PROI Worldwide об’єднує 85 PR і комунікаційних компаній у 165 містах 60 країн. Усі вони — визнані лідери внутрішніх ринків. Разом партнери PROI — це понад мільярд доларів доходу та 7500 співробітників. Тисячі клієнтів, зокрема й десятки компаній зі списку Fortune 500, довіряють партнерам PROI в усьому світі.
Про PROI Worldwide
PROI Worldwide консолідує сили найамбітніших у світі компаній, що займаються комунікаціями. Це дає їм можливість ділитись ідеями та найкращими практиками між собою та бути лідерами на ринку, реалізовуючи найефективніші комунікаційні кампанії для своїх клієнтів. У 2021 році партнерами PROI були 83 компанії, а це – 7500 співробітників у 165 містах 60 країн. Їхній загальний прибуток становить понад мільярд доларів США. PROI посіла 5 місце серед консолідованих комунікаційних груп і була єдиною, яка передбачає унікальне партнерство незалежних агенцій.