Веб-банери є відмінними інструментами для поширення повідомлення серед широкої аудиторії. Це одна з найбільш ефективних форм маркетингу, яка широко використовується в онлайн світі.
Не варто недооцінювати силу дизайну. 50% компаній говорять, що дизайн відіграє величезну роль в досягненні успіху. Зрештою, дизайн впливає на перші враження і на те, як споживачі сприймають ваш бренд.
Високоякісний дизайн може збільшити тривалість перегляду приблизно в шість разів і подвоїти намір купити згідно з дослідженням, проведеним Online-Vermarkterkreis (OVK – Circle of Online Marketers) в BVDW – (Німецька асоціація цифрової економіки). Це важливо, оскільки, як показують дослідження, час перегляду стандартних банерів становить всього 0,8 секунди, на відміну від особливо привабливих банерів, які отримують увагу глядача протягом приблизно 1,5 секунд.
Типи рекламних банерів:
- Зовнішні рекламні банери. Рекламні банери в основному використовуються для зовнішньої реклами, де вони розміщуються в громадських місцях, тому багато людей можуть бачити розміщений на них контент.
- Рекламний банер в соціальних мережах. Рекламні банери видно не тільки на сайтах хостів. В даний час платформи соціальних мереж надають ділові та рекламні пропозиції організаціям, які хотіли б рекламувати свій продукт за допомогою публікацій в соціальних мережах і взаємодії з клієнтами через Інтернет.
- Шкільні рекламні банери. Так само, як згорнутий банер, який використовується в освітніх цілях, рекламний банер є одним із способів подання пропозицій установи з точки зору академічних програм, навчальних закладів, курсів для кожного відділу та іншої інформації, яка може допомогти школі залучити студентів.
- Подієві рекламні банери. Зазвичай в кожному заході організатори створюють і розробляють графічний дисплей про подію, щоб зробити його більш цікавим для цільового ринку. Рекламні банери допомагають багато з точки зору поширення інформації про характер події і заходи, які потенційні учасники заходу можуть очікувати.
Для досягнення ідеального дизайну рекламного банера рекомендується чотири елементи: логотип, привабливе зображення, основне повідомлення і кнопка із запрошенням.
Що важливо:
- Логотип служить подвійній меті. Для нових контактів це дає презентацію нового бренду, а для клієнтів, які вже знають компанію, це дає позитивний ефект впізнавання. Це особливо важливо, тому що, чим частіше клієнт стикається з рекламою компанії, тим більше довіри до її продуктів і самого бренду.
- Кнопка. Хоча зазвичай можна натискати на весь банер, вбудовані кнопки особливо привабливі для натискання. Звичайно, кнопка повинна бути чітко видна як така і в ідеалі повинна бути позначена закликом до дії (наприклад, «Замовити зараз!»).
- Текст повідомлення. Рекламне повідомлення має бути коротким і чітким, і має бути зрозумілим, повним і привабливим. Ваші потенційні клієнти не люблять читати довгі текстові або складні пояснення. Вражаючі заголовки залишаються в спогадах глядачів як хороша картинка.
- Розміри. Розмір реклами повинен бути гнучким, так як люди можуть переглядати ваше оголошення на екранах різних розмірів. Згідно Google Adsense, найбільш успішні стандартні розміри банерів:
- 728 × 90 пікселів – таблиця лідерів;
- 300 × 600 пікселів – половина сторінки;
- 300 × 250 пікселів – середній прямокутник;
- 336 × 280 пікселів – великий прямокутник.
- Розмір і формат файлу. Максимальний розмір файлу Google для банерної реклами становить 150 КБ. Не анімовані оголошення повинні бути в одному з наступних форматів: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP. Якщо ваше рекламне оголошення анімоване, воно повинно бути в форматі GIF.
- Намальовані значки. Завдяки намальованим від руки піктограмам, банери набувають якусь індивідуальність. Банери сприймаються ексклюзивними і більше виділяються із загальної маси. Намальовані від руки функції додають неймовірно індивідуальний підхід і змушують рекламу відчувати себе не просто рекламою.
- Простота. Зосередьтеся на продуктах чи послугах, які ви пропонуєте. Більш того, пам’ятайте, що розміри рекламних банерів не такі великі, тому вам завжди потрібно спростити інформацію, яку ви хотіли б донести до аудиторії про те, що ви пропонуєте. Створення банера – це не просто розміщення великої кількості графіки, особливо коли вона не має відношення до вашого брендингу та маркетингу.
- Яскраві кольори. Іноді включення яскравих кольорів в ваші рекламні банери допоможе їм виділитися на тлі більш монотонних стандартних рекламних банерів. Одне дослідження показало, що найпопулярніші кольори серед чоловіків – синій (57%) і зелений (14%); в той час як жінки в синій (35%) і фіолетовий (23%).
- Шрифти. Використовуйте тільки один або два шрифти або варіанти шрифту в своєму оголошенні. Не використовуйте рукописні шрифти або інші шрифти, які важко читати. Крім того, обов’язково використовуйте правильний інтервал між шрифтами, щоб текст не здавався переповненим.
- Використовуйте оверлеї. Додавання накладання кольорів на фотографії – відмінний спосіб виділити ваше повідомлення.
- Варіативність. Має сенс випробувати різні банери з різними повідомленнями. В цьому відношенні корисні AdServers, які автоматично визначають, які оголошення генерують найвищі рівні конверсії, а потім використовують їх більше. Необхідно створити кілька варіантів банера, щоб адресувати потенційних клієнтів більш цілеспрямованим чином.
- Ретаргетинг за ключовими словами: простіше кажучи, користувачам з різною історією серфінгу і різними уподобаннями показуються різні відповідні їм банери. При відвідуванні веб-сайту в браузері користувача поміщається файл cookie з інформацією, що відноситься до відвідування і переглянутого контенту. Виходячи з цього, пізніше користувач розпізнається на інших сайтах і знову показується реклама, спеціально призначена для його інтересу. На додаток до різних статичних банерів можна використовувати динамічні банери, які генеруються з конкретним контентом на льоту. Типовим прикладом цього є оголошення туристичних компаній, які показують нові пропозиції для пункту призначення, який шукав користувач.